anderslien Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Noen som vet om Neonode N1 kommer til å være treg? Det jeg mener med treg er at når du skal starte er program, skrive sms, ta bilder osv. Jeg synes Qtek 7070 er treg. Kommer den til å være tregere enn den? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Noen som vet om Neonode N1 kommer til å være treg? Tregere enn Qtek 7070, Siemens SL55? Er det noen som har dens spesifikasjoner? Lenke til kommentar
javvad Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Merke Neonode Modell N1 SAR verdi Ikke oppgitt Introdusert 2003 Nettverksdekning Dual Band Nettverk GSM 900 / GSM 1800 Standbytid Opptil 250 timer Taletid Opptil 180 minutter Standard batteri Li-Ion 1100 mAh Vibrasjonsvarsling Nei Display 176 x 220 pixels Color touchscreen, TFT 2.2" Dimensjoner Lengde 88 mm Bredde 52 mm Dybde 21 mm Vekt 86 gram Bruk Antall ringetoner Stemmestyring Ikke oppgitt Diktafon Ja Telefonliste minne Mange Oppringte nummer minne Ja Mottatte nummer minne Ja Siste nummer minne Ja EFR Ikke oppgitt Klokke Ja Alarm Ja Kalender Ikke oppgitt Kalkulator Ikke oppgitt Spill Ja MP3 spiller Nei Meldinger SMS Ja Ordbok Ikke oppgitt MMS Ja EMS Nei Data Data tilkobling GPRS IrDA Ja Bluetooth Nei HSCSD Ikke oppgitt WAP WAP 2.0 Har du en Qtek? Hvis du har, vil du evnt. bytte? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Bytte med hva da? Jeg har kanskje en Qtek 7070. Jeg har tenkt å bytte til meg en nå... Lenke til kommentar
javvad Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 En Sony Ericsson T610 aluminium haze Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis jeg får meg en Qtek 7070, så vil jeg ha et mellomlegg på den da... Kontakt meg på mail. [email protected]. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå