Energizer Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 GOD VINTERFERIE ALLE SAMMEN!!!! ENDELIG HELG! Noen som skal noe kjekt i ferien da? Hytta kanskje? Sydentur? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hei! Kanskje burdet emnet vært under ein annan kategori..Men,det nemner du sjølv også.. Vel,har ikkje vinterferie eg..Eg jobber... (noen som må holde hjulene i Norge i gang..:wink: ) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 15:39, Mr.Hassan skrev:Hei!Kanskje burdet emnet vært under ein annan kategori..Men,det nemner du sjølv også..Vel,har ikkje vinterferie eg..Eg jobber...(noen som må holde hjulene i Norge i gang..:wink: ) Jo god vinterferie til alle. Blir hytta her. Snowboard hver dag Hva jobber du med Hassan. Noe über viktig siden det "holder" Norge igang? :wink: Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Sikkert bussjåfør eller oppvasker... hehe neida jeg bare tuller Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 sånn jeg tolker det må han holde mobil eller internett (dvs telenettet) oppe i norge! stort ansvar (ansvaret over framtida til et par millioner mennesker), dårlig betalt (hvor mye tjener gutta på gølvet?! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 15:36, Energizer skrev:GOD VINTERFERIE ALLE SAMMEN!!!!ENDELIG HELG!Noen som skal noe kjekt i ferien da? Hytta kanskje?Sydentur? Har ikke vinterferie enda. Har ferie 25.02 til 01.03 :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 etter skoleplanen får jeg sommerferie 25.mai Lenke til kommentar
8@r Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: Energizer skrev (2002-02-15 15:36):GOD VINTERFERIE ALLE SAMMEN!!!!ENDELIG HELG!Noen som skal noe kjekt i ferien da? Hytta kanskje?Sydentur? Er det ingen som skal på LAN. Jeg skal på Xenox I steinkjer. (Det blir tøft!!!!!!!) Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 LAN ja. Skal på LAN fra 18-22 :smile: Lite ett, bare rundt 50 personer. Men men. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 God vinterferie alle sammen! =) Det er LAN i holmenhallen. Ca 200 påmeldte + alle som kommer og kjøper billet i døra. Plass til 150 til, så alle som kan KOM!! Onsdag 20:00. Holmenhallen i Asker. DETTE BLIR BRA! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Øhh... vinterferie - fortell det til foreleserene på HIA da, hakke tid til å lan'e (nesten) engang. Ellers, som en buddy av meg sa: "linke dagen før examen er ikke noe problem - med mindre du har tenkt å lese..." Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Slike tråder passer under off topic-annet..flyttes Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 god vinterferie alle sammen. Denne ferien blir det bare spilling og soving på meg. Jeg skal nyte det lille jeg har av ferie.. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 SirHartage JEg vet at du er moderator men det enset jeg har sett fra deg er slikt passer der og sliklt passer der. Det er jo ikke vits og leke hitler heller. Dah hvis man sewtter ting under alt om data er det jo ikke noen hammelighet at du vår 10 ganger flere svar!!!!!!! Det er jo lov til og vise litt medfølelse også dah. Ikke ta dett ille opp BobboZ Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Gleder meg mer til påsken,... The Gathering *hint* :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 17:59, Athlon Power skrev:SirHartageJEg vet at du er moderator men det enset jeg har sett fra deg er slikt passer der og sliklt passer der. Det er jo ikke vits og leke hitler heller. Dah hvis man sewtter ting under alt om data er det jo ikke noen hammelighet at du vår 10 ganger flere svar!!!!!!! Hei! Vi skjønner godt at det er flere som leser alt om data enn off topic. Men vi vil ha ett seriøst forum her, og da synes vi ikke at slike poster passer under her. Det blir litt useriøst hvis det blir mange slike tråder på feil plass, vi håper de fleste er enige i det. Men tilbakemeldinger ønskes selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå