Joachim_F Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Taleworlds gir oss skjermbilder fra den etterlengtede oppfølgeren. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Makan til godsaker da.Satser på at de ikke har såå hastverk da, så jeg får oppgradert først. Noen av mod'ene til Warband er jo langt over godmaskinens kapasitet... Endret 30. september 2013 av Godsaker Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Fy fillern, dette gleder jeg meg til! Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Dette hadde gått litt i glemmeboken. Jeg fryder meg av hvordan det ser ut! Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Så jævlig bra. Har alt av mount&blade. Ufattelig mange timer i multiplayer, like mye i singleplayer.Fikk riktignok aldri "fullført" kampanjen da jeg oppgraderte til warband - og korrupt save (min egen feil, mod-konflikt) etter noen og hundre timer. Men fy faen for en reise.Gleder meg til å endelig samle landet i oppfølgeren! xD Spis flere gulrøtter! Endret 30. september 2013 av Big aim Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 nei nei nei....må ikkje bli fristet tilbake til denne spill serien, den dreper fritiden min =( 1 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ikke for å høres ut som et troll, men ,, her var det ikke mye forbedringer å se i grafikk.. Det er den samme brune smørja, med like utdetaljerte omgivelser og forferdelige character models.. Litt skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå