Cuneax Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hvilken iPhone er raskest i drift?Se alle iPhone-telefonene bli testet samtidig Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 "Se den utrolige utviklingen!" 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 "Se den utrolige utviklingen!" Ikke en "utrolig" men det er nok en stor utvikling fra 2G til 5s, med tanke på prosessoren. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ikke noe nytt akkurat. Det er aldri noe vits for vanlige dødelige å bytte hver generasjon. Ofte ikke annenhver heller. Lenke til kommentar
Vagener Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ikke noe nytt akkurat. Det er aldri noe vits for vanlige dødelige å bytte hver generasjon. Ofte ikke annenhver heller. Kva er det som er så nytt med android sine oppdateringer? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kva er det som er så nytt med android sine oppdateringer?Ser ikke sammenheng du prøver å lage her. Men det er sjeldent noe stort poeng å oppgradere andre telefoner en gangi året heller om det er det du sikter til. 1 Lenke til kommentar
st3ff3n87 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Kva er det som er så nytt med android sine oppdateringer?Ser ikke sammenheng du prøver å lage her. Men det er sjeldent noe stort poeng å oppgradere andre telefoner en gangi året heller om det er det du sikter til. Oppdateringer på OS'et er en ting. Annen hardware er noe helt annet. Jeg må si meg enig med Battaman. Å oppgradere hvert år er bortkasta penger synes jeg, om man hele tiden sikter etter toppmodeller. Jeg bytter ikke min S3 mot en S4 for å si det slik, da ytelsesforskjellen ikke er hysterisk forskjellig... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det fine med Apple telefoner,er at man får en utrolig bra bruktpris for de. Behandler man telefonen pent, er det ikke store mellomlegget å betale for nyeste versjon. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det fine med Apple telefoner,er at man får en utrolig bra bruktpris for de. Behandler man telefonen pent, er det ikke store mellomlegget å betale for nyeste versjon. ... men det er vel i utgangspunktet ikke et argument for å kjøpe en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg