Albert Andersson Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Portrett av ung gråmåke ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Den var skarp den flott Albert Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Den var skarp den flott Albert Hei, Kai Petter. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hei, Albert. Ja, denne var da virkelig "ålreit", og blir svært "ålreit" presentert.. Fuglebildene dine er skarpe og fine, samtidig greier du å beholde mykhet i bildene dine. Det må være en kunst å få til. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Hei, Albert. Ja, denne var da virkelig "ålreit", og blir svært "ålreit" presentert.. Fuglebildene dine er skarpe og fine, samtidig greier du å beholde mykhet i bildene dine. Det må være en kunst å få til. Mvh. Lisbeth. Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig og fyldig kommentar ! Det er fint med et slikt forum, der vi både kan lære gjennom å studere andres bilder og som følge av den kritikk vi mottar på egne bilder. Det er dessuten mange som gladelig deler sin erfaring, og alt i alt tror jeg at dette bidrar til at "aha"-opplevelsene kommer hyppigere enn om all læring skulle foregått i et mer eller mindre lukket selvstudium ! Vennlig hilsen Albert Andersson Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Flott nærportrett ! Detaljrik gjengivelse! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Flott nærportrett ! Detaljrik gjengivelse! Hei, Nils Christian Skjauff. Takk for hyggelig kommentar ! Denne ungfuglen ble stående i profil 3-4 meter fra der jeg sto, så jeg bøyde meg ned og fikk fotografert den fra siden. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Flott nerbilde av ung gråmåke Albert Ha en fin dag !!!!! Med hilsen Leif Olsson Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Flott nerbilde av ung gråmåke Albert Ha en fin dag !!!!! Med hilsen Leif Olsson Hei, Leif. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Ha en fortsatt fin dag, du også, Leif ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Fin måke Albert Litt mye oppskarpet . Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hei Albert, Blir det skarpere enn dette, må jeg jeg kjøpe "Out of focus" briller !! Flott mønster i fjærdrakten som fremkommer veldig bra.. - Jon Arne Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Fin måke Albert Litt mye oppskarpet . Hei, Terje. Takk for konstruktiv kritikk, - det er sånt en lærer av ! Jeg er egentlig helt enig med deg, men fikk en kommentar fra en annen "dreven" fotograf for noen dager siden, som mente at fjærdrakten på fuglen i det da aktuelle bildet, vile tåle mer oppskarping. Dere har sikkert rett begge to, og jeg får forsøke å finne "den gylne middelvei" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Fin måke Albert Litt mye oppskarpet . Hei, Terje.Takk for konstruktiv kritikk, - det er sånt en lærer av ! Jeg er egentlig helt enig med deg, men fikk en kommentar fra en annen "dreven" fotograf for noen dager siden, som mente at fjærdrakten på fuglen i det da aktuelle bildet, vile tåle mer oppskarping. Dere har sikkert rett begge to, og jeg får forsøke å finne "den gylne middelvei" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Vi har sikkert rett ALLE tre ! Synes du har utviklet deg voldsomt Albert..gøy å følge med deg, vennlig hilsen Terje . Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Hei Albert, Blir det skarpere enn dette, må jeg jeg kjøpe "Out of focus" briller !! Flott mønster i fjærdrakten som fremkommer veldig bra.. - Jon Arne Hei, Jon Arne. Takk for hyggelig og humoristisk kommentar, - jeg liker godt litt "løs snipp" ! Nå er det vel godt mulig at bildet har oppskarpingsartefakter som tilsier at bildet i realiteten er litt for skarpt, og jeg må innrømme at jeg nok ikke har hatt tilstrekkelig fokus på det !. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Flott modell - jeg liker måker - og her har du et nært og stilig portrett Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Fin måke Albert Litt mye oppskarpet . Hei, Terje.Takk for konstruktiv kritikk, - det er sånt en lærer av ! Jeg er egentlig helt enig med deg, men fikk en kommentar fra en annen "dreven" fotograf for noen dager siden, som mente at fjærdrakten på fuglen i det da aktuelle bildet, vile tåle mer oppskarping. Dere har sikkert rett begge to, og jeg får forsøke å finne "den gylne middelvei" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Vi har sikkert rett ALLE tre !Synes du har utviklet deg voldsomt Albert..gøy å følge med deg, vennlig hilsen Terje . Hei igjen, Terje. Jeg setter oppriktig pris på kommentarer, konstruktiv kritikk og gode råd, og gjennomgår redigeringstrinnene i Photoshop på nytt når det har kommet forslag til forbedringer. Det har gitt noen "aha"-opplevelser underveis ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Flott modell - jeg liker måker - og her har du et nært og stilig portrett Hei, Torhild. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg