Gå til innhold

Portrett av ung gråmåke ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Albert.

Ja, denne var da virkelig "ålreit", og blir svært "ålreit" presentert.. Fuglebildene dine er skarpe og fine, samtidig greier du å beholde mykhet i bildene dine. Det må være en kunst å få til.

Mvh. Lisbeth.

Hei, Lisbeth.

Takk for hyggelig og fyldig kommentar ! :)

Det er fint med et slikt forum, der vi både kan lære gjennom å studere andres bilder og som følge av den kritikk vi mottar på egne bilder.

Det er dessuten mange som gladelig deler sin erfaring, og alt i alt tror jeg at dette bidrar til at "aha"-opplevelsene kommer hyppigere enn om all læring skulle foregått i et mer eller mindre lukket selvstudium ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson

Lenke til kommentar

Fin måke Albert :)

Litt mye oppskarpet .

Hei, Terje.

Takk for konstruktiv kritikk, - det er sånt en lærer av !

Jeg er egentlig helt enig med deg, men fikk en kommentar fra en annen "dreven" fotograf for noen dager siden, som mente at fjærdrakten på fuglen i det da aktuelle bildet, vile tåle mer oppskarping.

Dere har sikkert rett begge to, og jeg får forsøke å finne

"den gylne middelvei" ! ;)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Litt mye oppskarpet .

Hei, Terje.

Jeg er egentlig helt enig med deg, men fikk en kommentar fra en annen "dreven" fotograf for noen dager siden, som mente at fjærdrakten på fuglen i det da aktuelle bildet, vile tåle mer oppskarping.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Vi har sikkert rett ALLE tre !

Synes du har utviklet deg voldsomt Albert..gøy å følge med deg, vennlig hilsen Terje .

Lenke til kommentar

Hei Albert,

Blir det skarpere enn dette, må jeg jeg kjøpe "Out of focus" briller !! Flott mønster i fjærdrakten som fremkommer veldig bra..

- Jon Arne

Hei, Jon Arne.

Takk for hyggelig og humoristisk kommentar, - jeg liker godt litt

"løs snipp" ! :)

Nå er det vel godt mulig at bildet har oppskarpingsartefakter som tilsier at bildet i realiteten er litt for skarpt, og jeg må innrømme at jeg nok ikke har hatt tilstrekkelig fokus på det !.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Litt mye oppskarpet .

Hei, Terje.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Vi har sikkert rett ALLE tre !

Synes du har utviklet deg voldsomt Albert..gøy å følge med deg, vennlig hilsen Terje .

Hei igjen, Terje.

Jeg setter oppriktig pris på kommentarer, konstruktiv kritikk og gode råd, og gjennomgår redigeringstrinnene i Photoshop på nytt når det har kommet forslag til forbedringer. :)

Det har gitt noen "aha"-opplevelser underveis !

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...