Rankiz Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hei, har fått satt opp et skreddersydd treningsprogram av en erfaren fyr på et engelsk forum. Hva synes dere om oppsettet, ser det bra ut? Er nybegynner og skal begynne å trene på treningsstudio nå, men har trent litt teknikk med personlig trener allerede på squats og deadlifts blant annet. Monday: legsSquats or deadlifts (can alternate each week if you’d like): 3 sets of 4-6 repsLeg press: 3 sets of 6-10 repsLying leg curls: 3 sets of 8-10 repsLeg extensions: 3 sets of 10-12 repsSeated leg curl: 3 sets 10-12 repsstanding Calf raises: 3 sets 10-12 repsseated calf raises: 3 sets 10-12 repsWednesday: Chest,delts,tricepsFlat barbell or dumbbell bench press: 3 sets of 4-6 repsIncline barbell or dumbbell press: 3 sets 8-10 repsWide dips (for lower chest): 3 sets 10-12 repsFly’s: 3 sets 10-12 reps (can be done with dumbbells, cables, etc)Dumbbell or barbell shoulder press: 3 sets 6-8 repsDumbbell side raises: 3 sets 8-10 repsDumbbell or barbell shrugs: 3 sets 10-12 repsLying tricep exensions: 3 sets 8-10 repsCable push down : 3 sets 10-12 repsFriday: Back/Biceps/absBarbell row: 3 sets 4-6 repst-bar row: 3 sets 8-10 repslat pull down: 3 sets 10-12 repsseated row: 3 sets 10-12 repsrope cable crunches: 3 sets 15-20 repshanging or lying leg raises: 3 sets 15-20 reps Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Ta knebøy hver mandag og markløft på fredager. Forøvrig synes jeg du har i overkant mange øvelser, men ser ut til at du har kroppsbygning som et mål, og det vet jeg ganske lite om. Endret 30. september 2013 av boffeeen Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1060728 Regner med at du har sett denne, uansett syntes også det er mye volum per muskelgruppe for en nybegynner. Hvis jeg tar utgangspunkt i at du ønsker å bygge muskelmasse, ville jeg tatt maks fordel av at du er nybegynner, at musklene dine gjenoppbygger seg raskere, og kjørt full kroppsøkt tre ganger i uken, med f.eks. en-to øvelser per kroppsdel per økt. Siden du er nybegynner ville jeg fokusert mer på ernæringsinntaket enn å komme i gang med et styrkeprogram med masse nye øvelser, husk at du vokser utenfor gymmen. Men for å svare på spørsmålet ditt, så Ja, syntes jeg programmet du fremla virker solid! Må si du ikke lar noen steiner ligge usnudd på bendagen. Lenke til kommentar
Bromigo Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hvor er bicepsøvelsen(e) på rygg/biceps/mage -dagen? Ellers ser det ut som et greit program. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hvor er bicepsøvelsen(e) på rygg/biceps/mage -dagen? Ellers ser det ut som et greit program. Alle 'row' øvelsene i tilegg til dips? Er dem jeg ser med første overbillket i vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå