G2Petter Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg henger/poster ikke der, men det er en gjeng "skatere" som skulle "ta" noen venner av meg. "Skaterne" kaller seg "ghettogutta." Jeg gjorde et søk på google på det, og fikk da opp den diskusjonen som jeg linker til og en tråd der de mobber vennene mine og meg (som de faktisk aldri har møtt, de har bare "hørt noe" om oss som ikke er sant). Det var da jeg opprettet denne tråden, fordi jeg syntes det de småbarna holder på med er patetisk. Så våknet denne tråden til liv igjen, og da _måtte_ jeg jo bare ta en tur innom tacky.no for å se om det hadde blitt noe bedre... Det hadde det ikke. Når det gjelder meg og skating, så har jeg prøvd det en gang, da jeg var 8-10 år. Det endte med et særdeles blodig tryne... MEN: Jeg kan GODT forstå at dere som skater for sportens skyld er lei av sånne "posere" som bare skal ødlegge for alle, for det er ikke tvil om at det er dem som gir skatere et dårlig rykte... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ghettogutta? HAHA! Høres ekstremt patetisk ut! ... Et hint -> fjern link fra sigg... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Ja, nå kommer vel snart de nye retningslinjene om bare tre linjer i signatur, så det er vel greit å fjerne den... Lenke til kommentar
FunkitMan Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 "ghettogutta" rokker !!! hahahaha Lenke til kommentar
ojb Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ghettogutta? HAHA! Høres ekstremt patetisk ut! ... Et hint -> fjern link fra sigg... Er det ikke lov å ha link i sig! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Noen skatere er kule folk men de fleste av dem jeg kjenner er noe halv dimlinger . men på en annen side er en av mine bedre venner skater... vet ikke hva jeg skal tro Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Koker vel atter en gang ned til forskjellen på skater og "wannabe-niggah-gangsta-rapper-pøbel-slå-og-sparke-røyke-det-som-røykes-kan(og-jeg-skater-litt-også)" Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) vel, jeg skater ikke, og har ikke prøvd heller. når dette er sagt synes jeg ikke at skatere er idioter eller noe sånt, og håper at de snart får faste plasser å skate, slik som mange får fotballbaner der de bor. jeg har faktisk to fotballbaner rett ved der jeg bor, og to til rundt en km vekk. men disse idiotene som gir skatere et dårlig rykte, disse "wannabeene", burde bli banket opp og etterlatt til bikkjene. sånne idioter har jeg kommet mye nærmere enn jeg har godt av. har en sånn til bror, selv om han ikke skater. sånne folk, som tror at røyking og banning er kult, burde få seg en seriøs omgang juling, og bli sendt til korreksjonsanstalt. de ødelegger samfunnet som vi kjenner det. det verste er jo at det virker til å bli mer og mer populært med gangsta musikk nå for tiden, og at slike "kule" filler blir solgt i større og større mengder... og fortsatt synes samfunnet at datanerder er de verste folka i verden..... EDIT: skriveleif Endret 8. desember 2003 av Kimius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå