Gå til innhold

Synes du at VÅRE diskusjoner holder en lav standard?

G2Petter

Anbefalte innlegg

Gjest mafister
jeg hater skatere :evil:
Argumenter det du sier. Generalisering. Som å si jeg HATER de som liker fotball (bare et eksempel). Folk er forskjellige også de som skater. Selvfølgelig er det en del av skaterne som røyker hasj og går i "pose-klær", men det er bare en mindre del av de som skater. De fleste jeg kjenner gjør det for sportens skyld og de kler seg normalt.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

M`kululu: Argumenter det du sier. Generalisering. Som å si jeg HATER de som liker fotball (bare et eksempel). Folk er forskjellige også de som skater. Selvfølgelig er det en del av skaterne som røyker hasj og går i "pose-klær", men det er bare en mindre del av de som skater. De fleste jeg kjenner gjør det for sportens skyld og de kler seg normalt.

Lenke til kommentar

Skatere er greie folk, det er heller de som lager bråk med skatere som ikke er greie fordi de vet at det ikke blir no godt ut av det.. Men jeg liker ikke 13 år gamle skatere i teltbukser, metallica t-sJorter og særlig hvis man røyker (i repeat, 13 år..)..

Lenke til kommentar
Personlig mener jeg at det er en stor forskjell på skatere og en som skater. (I hvert fall virker det sånn når man ser på de som skater i området i nærheten av meg.)

De som KAN skate, de skater og ferdig med det, mens de som er "skatere" går med skateklær, sitter stille i stedet for å skate, snakker om skating hele tida, røyker hasj, drikker osv. Men det er flere av dem som jeg aldri har sett SKATE...

Sier ikke at det gjelder alle "skatere," da.

Word...

Har vært/er borti sånne en del, og kjenner meg så absolutt igjen!

HalTan: Okei, jeg skal begynne å disse POSERE, og ikke SKATERE...

Lenke til kommentar

Nå må dere for all del ikke basere synet deres på skatere på det dere ser på tacky sitt messageboard. De som poster der er som regel under 15 og har store fritidsproblemer.

Det er mange seriøse og flinke skatere i Norge, men veldig få av disse finner du der.

konklusjon: skatere er syke folk

Idiot.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...