Gjest mafister Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 jeg hater skatere Argumenter det du sier. Generalisering. Som å si jeg HATER de som liker fotball (bare et eksempel). Folk er forskjellige også de som skater. Selvfølgelig er det en del av skaterne som røyker hasj og går i "pose-klær", men det er bare en mindre del av de som skater. De fleste jeg kjenner gjør det for sportens skyld og de kler seg normalt. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 M`kululu: Argumenter det du sier. Generalisering. Som å si jeg HATER de som liker fotball (bare et eksempel). Folk er forskjellige også de som skater. Selvfølgelig er det en del av skaterne som røyker hasj og går i "pose-klær", men det er bare en mindre del av de som skater. De fleste jeg kjenner gjør det for sportens skyld og de kler seg normalt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Skatere er greie folk, det er heller de som lager bråk med skatere som ikke er greie fordi de vet at det ikke blir no godt ut av det.. Men jeg liker ikke 13 år gamle skatere i teltbukser, metallica t-sJorter og særlig hvis man røyker (i repeat, 13 år..).. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Personlig mener jeg at det er en stor forskjell på skatere og en som skater. (I hvert fall virker det sånn når man ser på de som skater i området i nærheten av meg.) De som KAN skate, de skater og ferdig med det, mens de som er "skatere" går med skateklær, sitter stille i stedet for å skate, snakker om skating hele tida, røyker hasj, drikker osv. Men det er flere av dem som jeg aldri har sett SKATE... Sier ikke at det gjelder alle "skatere," da. Word... Har vært/er borti sånne en del, og kjenner meg så absolutt igjen! HalTan: Okei, jeg skal begynne å disse POSERE, og ikke SKATERE... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ok, nå ble jeg faktisk litt redd her.. dette er dem som skal arve landet med tid og stunder. Tror nesten jeg bør være litt mer positiv til helsefarlige greier som skating og Jackass-etterligning allikevel. Sitatet "You, out of the gene pool!" popper opp i hodet.. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nå må dere for all del ikke basere synet deres på skatere på det dere ser på tacky sitt messageboard. De som poster der er som regel under 15 og har store fritidsproblemer. Det er mange seriøse og flinke skatere i Norge, men veldig få av disse finner du der. konklusjon: skatere er syke folk Idiot. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 http://www.tacky.no/skateboard/messageboar...g=385840&page=1 Diverse korstog har lykkes. Korstog for forum og mot drittunger, hurra for samfunnet. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 http://www.tacky.no/skateboard/messageboar...g=385840&page=1 Diverse korstog har lykkes. Korstog for forum og mot drittunger, hurra for samfunnet. Uh, ville ikke like å være moderator på det forumet... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 konklusjon: skatere er syke folk jeg er eks-skater. er jeg syk? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 http://www.tacky.no/skateboard/messageboar...g=385840&page=1 Diverse korstog har lykkes. Korstog for forum og mot drittunger, hurra for samfunnet. Uh, ville ikke like å være moderator på det forumet... Joda, kunne vært morro det, er bare å banne alle sammen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 A_berg: Thank juu velly møttsj for te genneralisering. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Skater du, HalTan? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Skater du, HalTan? Jeg skater... se litt forover i denne tråden, se hva jeg skrev der. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Går det an å se bakover? Nei, så langt tenkte jo ikke jeg. Hadde forresten glemt denne tråden, trodde den var død, jeg... Hyggelig å se at den er tilbake. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du har den i signaturen. dipshit syntes du det er rart? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Tråden var død i nesten en måned... Men nå er den tilbake... Noen artige synspunkter på "skaternes" holdninger til hverandre? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Eneste jeg har å si: Tacky = småbarn. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Virkelig? Bare les topic på hovedsiden deres... Skjønner ikke at de får lov til å holde siden oppe... For noen uker siden hadde forresten politiet reklamekampanje på tacky.no... Mye positiv respons på det, ja! http://www.tacky.no/skateboard/messageboar...g=409704&page=1 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 G2Petter: om ikke de ordentlige skaterene gidder å poste på det hølet, hvorfor henger/poster (?) DU der?.. JEEEZ. Er forresten ikke så rart politiets reklamekampanje ikke var så populær. Skatere er GANSKE lei av å bli jaget bort fra alle mulige, og noen ganger gudsforlatte, steder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå