G2Petter Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Dersom du synes at diskusjonene som oppstår blant oss "nerder" ofte er usaklige og barnslige, så kan du ta en titt på hva som skjer når SKATERE diskuterer: http://www.tacky.no/skateboard/spotguide/s...ew=1&SpotID=531 Det går VIRKELIG på "æren" løs... Den er dessverre litt lang, men jeg GARANTERER at dere kommer til å le GODT når dere leser den! Hva synes dere? Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Dere som disser Getto Gutta: Hadde dere vist hvordan det starta så hade dere spist deres egen avføring bare for å joine crewet vårt dere skitne tøser som prøver å disse oss, HAHA ler av dere som tror dere har MAD SKILZ på dissinga deres, knull meg så skal dere få skjønne at dette er ikke noen folk du disser din UtflodSpisende hardcore suggete PenisVAginaHore... Dere som skriver diss om oss er sikkert fra TBG Hardcore neighborhood, men er bare mesunnelige for at dere ikke er en del av dette crewet med bare kule folk, kanskje ikke alle er like flinke til å skate, men, når man skater lærer man, eller hva... Skitne tøser ass!!! Hakke sett noen som ikke er m,edlemmer av GG som har skilz til å skate (som er fra TBG) KRIG UT, OG KNULL MEG!!" med venlig hilsen NØTTE Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 jaja, er egentlig en del på tacky, siden det er en veldig bra side, men det forumet trenger desperat registrering og moderatorer Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 din UtflodSpisende hardcore suggete PenisVAginaHore... KRIG UT, OG KNULL MEG!!" med venlig hilsen NØTTE Fantasi har de iallefall. Lurer på om "KRIG UT" er den Norske skate vesjonen av "peace out" ? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg syntes og huske at det var et hesteforum som også tok helt av. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hva synes dere?Jeg priser meg lykkelig at forumet vårt ikke er slik Ja den var forresten veldig morsom bare man kom langt ned i den Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Uff ja! Tacky er fullt av småbarn og andr drittunger... fydda... trist at Norges skatere skal fremstille seg selv sånn.. (ps: jeg skater) Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 konklusjon: skatere er syke folk Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg syntes og huske at det var et hesteforum som også tok helt av. Ja den husker eg også Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 konklusjon: skatere er syke folk Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 konklusjon: skatere er syke folk Personlig mener jeg at det er en stor forskjell på skatere og en som skater. (I hvert fall virker det sånn når man ser på de som skater i området i nærheten av meg.) De som KAN skate, de skater og ferdig med det, mens de som er "skatere" går med skateklær, sitter stille i stedet for å skate, snakker om skating hele tida, røyker hasj, drikker osv. Men det er flere av dem som jeg aldri har sett SKATE... Sier ikke at det gjelder alle "skatere," da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 >G2Petter du har så rett... det utverden ser som skatere er egentlig det de ekte skaterne kaller for "posere"... de SKATER ikke, de er abre opptatte av å være så tøffe (hoost) som mulig... Selv SKATER jeg aktiv og trives med det.. jeg er lei av å bli kalt tagger og hasjrøyker.. (hater begge deler) ... Dessuten syntes jeg ikke noe spesiellt om baggy klær og hip-hop generellt... JEg har dessuten mange likesinnede venner... Så ta dere sammen søutt å hetse SKATERE begynn å hetse POSERE! takktakk! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 De derre folka der er jo bare små barn. De er forrivet stakkar. Lenke til kommentar
xylbra Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 mye bra utskjelling der ja Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vel...hva kan man si, var ikke akkurat mange hardtslående argumenter der nei. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Skatere er og blir......you name it, SKATERE! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Så patetisk! Stakkars mennesker Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 konklusjon: skatere er syke folk WWW.STFU.SE Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 jeg hater skatere Argumenter det du sier. Generalisering. Som å si jeg HATER de som liker fotball (bare et eksempel). Folk er forskjellige også de som skater. Selvfølgelig er det en del av skaterne som røyker hasj og går i pose-klær, men det er bare en mindre del av de som skater. De fleste jeg kjenner gjør det for sportens skyld og de kler seg normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå