Gå til innhold

Leieavtale

Noiz

Anbefalte innlegg

Hei

Det er sikkert ein forumdel for dette, men eg fant det ikkje.

Skal leige ut leiligheten på Tirsdag, og lurte på om derre veit om ein grei standard leieavtale som eg kan printe ut.

Er ny med dette, så eg har aldri hvert borti dette før.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den rette forumplasseringa er vell i juss forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=338

Alle desse kontraktforslaga er heilt greie, men som fyrstegongs utleigar så bør sette deg godt inn i kontrakta.

Legge gjerne ut eit annonymisert forslag til korleis du vil legge fram kontrakta.

Skal du leige ut tidsbestemt eller tidsubestemt?

Følger det med inventar? Er det spesielle plikter du vil legge på leigetakaren? Har du begrensninger i bruken? Skal du ha depositum, og eventeuellt kor stort skal det være? Skal du ha husordensreglar?

Utan at eg skal legge så mange føringer så er det greit å huske at husleigeloven er ganske sterk i leigetakars favør. Det kan derfor være greit å sjå over om du har noke som du vil legge til i ei kontrakt.

Kanskje det kan være fornuftig å legge inn nokre fleire forhold som åpner for at du kan seie opp leigeavtalen dersom det blir problemer med leigetakaren? Det er ikkje alt som er lov til å avtale, men enkelte ting kan du legge inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...