Smackeroo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Kort fortalt så har jeg en Seagate S-ATA harddisk som lenge har fungert helt fint. I dag måtte jeg fikle litt i maskinen og når jeg kobla den til og prøvde å starte opp igjen ville den ikke boote. Viftene rykket litt til men ellers skjedde ingenting. Så prøvde jeg å koble ut enkelte av harddiskene. De to IDE-diskene mine endrer ingenting, men hvis jeg kobler ut S-ATA-disken får jeg start. Prøver jeg å koble den til under boot (foreslått av en kamerat) slår maskinen seg øyeblikkelig av. Jeg skjønner ikke hva som kan være i veien, siden alt som sagt fungerte helt fint inntil i dag. Og om noen fortsatt skulle være i tvil, så har jeg selvsagt overgang til strømkabelen... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 De to IDE-diskene mine endrer ingenting, men hvis jeg kobler ut S-ATA-disken får jeg ikke start. Prøver jeg å koble den til under boot (foreslått av en kamerat) slår maskinen seg øyeblikkelig av.1. Aldri koble til en IDE-enhet e.l. til mens maskinen står på. 2. Hvis du kobler ut S-ATA får du ikke start? Lenke til kommentar
Smackeroo Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 1. Aldri koble til en IDE-enhet e.l. til mens maskinen står på. Vel, det var det rådet jeg fikk... 2. Hvis du kobler ut S-ATA får du ikke start? Ooops! Rettet nå. Er det så noen som faktisk kan hjelpe meg med problemet mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå