demba Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hei! Jeg har en MB200E 2000mod som lugger under oppbremsing, akkurat som om man skulle kjøre på glatt føre. Lyden kommer tilsynelatende fra førerside framme...onk onk onk onk.., og denne høres godt både inne og utenfor. Bilen har nettopp vært på service, 126000km, og merkeverksted sier at ESP har røket. Denne koster kr 26000! Men er det ESP? Ingen feilvarsling, ESP lampa lyser når jeg slår den på og slukker når jeg slår den av. Ikke farlig å kjøre med dette sier MB-verkstedet, men det er likevel pokker så ubehagelig.Surt å investere 26000 + arbeid på noe som er verd omkr. 50000! Noen som har tanker om dette?? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Det er på tide å selge bilen som delebil og kjøpe deg en ny bil. Lenke til kommentar
demba Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Den prosessen er allerede i gang , men jeg lurer fortsatt på det jeg spør om... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det er umulig å forstå ut fra din beskrivelse hva greia er. Du er sikker på at det ikke er utslitte bremser som er problemet? Lenke til kommentar
demba Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Som sagt, bilen kommer fra service... Dersom du kjører bil med ABS-bremser og du bremser på glatt føre, så opplever du dette. Det er jo normalt. Men når du småbremser på sommerføre, så skal jo ikke dette inntreffe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå