Galexon Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Heisann! Min far og jeg er svært interessert i fly, spesielt militære fly fra krigen og frem til i dag. Vi pleier å besøke de flystevnene vi kan lokalt, men ønsker nå å se på mulighetene for å reise på airshow i utlandet. Har sett en del på youtube, og ser at de har en god del attraksjoner i Tyskland og England som vi ikke har sett i Norge. Jeg lurte på om det var noen av dere her på forumet som vet om et stort militært flystevne i England eller Tyskland, sommeren 2014? Kan jeg eventuelt få link til nettsteder hvor jeg kan lese om disse? På forhånd mange takk for hjelpen! EDIT: Rene WW2 airshows (formasjoner, reenactment osv) er å foretrekk! Legger ved en video som eksempel: http://youtu.be/c6c3v9iihgw Endret 29. september 2013 av Galexon Lenke til kommentar
eflatjan Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Farnborough (19-20 juli 2014) er jo en klassiker. Er vel en miks av militære og sivile fly. (har ikke vært der selv - enda) Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Farnborough (19-20 juli 2014) er jo en klassiker. Er vel en miks av militære og sivile fly. (har ikke vært der selv - enda) Mange takk! Legger den i lista! Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Flying Legends, Duxford Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Her er en fin oversikt over alt som skjer i 2014. Radom Airshow i Polen hadde mye fint i år, kan være verdt å se hva som skjer der til neste år. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Ser ut for at det blir Flying Legends i Duxford Lenke til kommentar
Stabaek_fan Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ser ut for at det blir Flying Legends i Duxford Er det først og fremst gamle fly er helt klart Flying legends på Duxford stedet dere bør dra. Er det og interesse for moderne jagerfly og akrobatteam vil jeg slå et slag for RIAT. De har dog hovedvekt på moderne fly men og innslag med gamle. Arrangeres årlig midt i juli på Fairford basen ved Swindon 1 time med tog utenfor London. Men som sagt er det gamle fly dere vil ha så er det Duxford som gjelder. Farnborough er neppe av interesse da dette ikke er et vanlig flystevne men derimot et salgsstevne og lagt opp der etter. Selv om det kjøres show for menig man 3 av dagene. Så er det neppe det dere er ute etter. Lenke til kommentar
Stabaek_fan Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Her er en fin oversikt over alt som skjer i 2014. Radom Airshow i Polen hadde mye fint i år, kan være verdt å se hva som skjer der til neste år. Radom er vel vært annet år. . Endret 10. desember 2013 av Stabaek_fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå