Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 30. oktober Panoramic: f/5.6 :: 1/1000 sek :: ISO 500 Har brukt panoramafunksjonen i kameraet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Da setter jeg strek for min fest! Formålet med min fest var å lære seg et nytt kamera, samt det å se motiver i 35mm og sorthvitt. Har fått en bedre fotoforståelse etter denne festen, og jeg har fått opp gløden og lysten til å ta bilder igjen. Med 2 stk (det ene tok kvelden, remember?) x100 kameraer har jeg tatt ca 1500 bilder denne måneden, noe som jeg er fornøyd med. Det jeg er ikke er fornøyd med er at jeg bare kunne ta sorthvitt bilder og jpeg-filer rett utav kameraet, det er ikke så kult med sorthvitt, når naturen rundt deg går amok i fargebonansa. Savner også det å forbedre bildene i PS i etterkant, det er nok flere av mine motiver som kunne ha blitt langt bedre etter en extreme makeover i PS, det er jeg sikker på! Klarte ikke å bestemme meg for dagens bilde, så her er det andre som jeg kunne ha gått for: Takk for følget! Endret 30. oktober 2013 av Slettet+3124 La til litt tekst Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Takk for titten. Din tråd gjør at jeg vurderer X100S på ny...aargh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det er ikke noe tenke på egentlig! Det er et veldig godt kamera!! Det har jo sine begrensninger, men er man klar over det, så er det et fantastisk stykke kamera! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Flott komponert og eksponert landskap. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 To fine bilder i avslutningen, jeg foretrekker nok panoramabildet du valgte først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå