Gå til innhold

Extreme varm cpu!!!

30st3n

Anbefalte innlegg

Jeg flytta over kjølevifta til en annen pc, og satte den tilbake.

Da jeg satte den tilbake laget den rare skrapelyder, jeg dro fingeren over cpu kjerna og fant små metall biter. Antar at dette er silisum.

Kjerna er litt smuldret i kantene.

Krysset fingrene og satte så forsiktig jeg kunne på vifta.

Boota... Tok ca 10 sekunder lenger en vanlig å få opp bios, kommer inn i windows cpu idle temp er 75!!!! Før lå den på 45 max.

Hva skal jeg gjøre? Bør jeg kjøpe en ny cpu med en gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-15 18:11, SirHartge skrev:

Passer best under hk og spu. Flyttes

En ting er at dere flytter på poster, men er det egentlig nødvendig å skrive dette hele tiden! Dessuten er det så nøye hvor postene ligger i utgangspunktet?

Grunnen til at de fleste postene ligger under "alt om data" er jo at dere har laget en "ny" link på hovedsiden til HW.no. Det kunne vel vært mulighet til å velge hvilket tema man skulle ha etter denne linken!?

Lenke til kommentar

Hadde en duron 750 mhz som jeg herpa litt i kanten på kjernen, den ble ganske så varm før jeg fikk rensa vekk restene av kjernen som var løsnet , men da jeg renset den ble tempen som før og den funket helt fint :smile:

Angående Kenny000`s kritikk av SirHartge`s flytting av denne posten + skriving så syntes jeg Kenny000 prater bare tull da det att SirHartge sier fra om dette kun gjør brukerne oppmerksom på att de har postet feil slik att de kan poste posten sin på rette plassen neste gang.

alså enig med yummy.

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-16 02:45 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...