Switters Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hei! Som dere kan lese om her, så har jeg bygget en PC inn i en motorsag, komplett med fungerende snorstart. Innmaten som sitter i stammer fra siste generasjon NUC fra Intel og inkluderer: Core i5 3427U Ivy bridge dobbelkjerne med HT 1,8-2,8Ghz. 8GB vengeance 1600mhz RAM Plextor M5M 128GB SSD Intel 6325 WIFI og Blåtann-kort Windows 8 64 bit Videre finnes mini-DP utgang, HDMI, Intel Gigabit nett og USB 3.0. Mitt spørsmål er altså: Finnes det interesse der ute for å kjøpe noe slikt? Dette ble bygget som et prosjekt for å se om det lot seg gjøre å gjemme alt inne i en motorsag, og starte den med snora. Har i og for seg de PC'er jeg trenger, men gidder ikke selge den dersom ingen ser verdien utover ren hardware.... Som HTPC gjør den jo alle oppgaver, den er tilnærmet lydløs og eieren vi ha noe som absolutt ingen andre har! Dersom noen er interessert er det bare å ta kontakt, men jeg ønsker også konstruktive innspill og kommentarer dersom noen har ideer til steder det jeg kan finne interessenter. Jeg har vært i kontakt med markedsapparatet i Husqvarna i Norge, men de var ikke interesserte. Jeg tenkte jo at dette ville være perfekt å ha med seg på messer for å viser presentasjoner o.l. på... Ta en titt på bilder og film og fortell meg dersom det er interessant! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Tror nok en slik først og fremst er gøy og ha om man har laget det selv, tror nok dessverre ikke det er mye penger å hente i å selge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå