Gjest medlem-169651 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Vanskelig å beskrive dette problemet i en forståelig overskrift. Så la med forklare: På min Sharp Android telefon er det noen ganger slik at når jeg skriver en sms, så er det plutselig ikke mulig å skrive mer. Det er ikke alltid det skjer, men noen ganger stopper det etter 20 bokstaver og andre ganger etter 29 bokstaver. Jeg er ikke ferdig med det jeg skal skrive, men jeg får rett og slett ikke lov til å skrive mer. Ingen feilmelding eller noe, men sms programmet nekter å registrere flere tegn. Telefonen kjører Android versjon 4.0.4 og sms programmet heter Messaging. Noen som har vært borti dette og vet hva man kan gjøre? Endret 29. september 2013 av medlem-169651 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg ville slettet data for SMS-appen. Sjekk Systeminnstillinger, Programstyring. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Prøv med en annen SMS-app, f.eks. Textra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Takk for tipset. Skal teste Textra som ser ganske bra ut. Men jeg lurer fortsatt på hva som kan forårsake noe slikt. Telefonen er kjøpt i Japan og de bruker jo knapt sms der nede, så kanskje det rett og slett er en Japansk greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå