winmedi Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Hei, på fredag klarte jeg å knuse glasset på min gamle samsung galaxy s2. Det er kun glasset som er knust øverst i høyre hjørne. Sprekkene går nedover skjermen. Det er ubehagelig å ta på. Dette er andre gang det skjer med tlf, men forrige gang knust jeg skjermen, altså ikke glasset. Men nå er tlf såpass gammel at jeg vurderer ny tlf. Spørsmålet mitt er: Er det verdt å kjøpe Iphone 5S nå eller burde jeg vente til iPhone 6 kommer ut. Den vil sikkert komme om 1 år. Det jeg ikke vet om jeg klarer å leve med skaden jeg har påført tlf min i ett år til. Hva mener dere? (jeg vil ikke ha en Android tlf, siden jeg er lei av Android) Endret 29. september 2013 av winmedi Lenke til kommentar
abil Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hei, på fredag klarte jeg å knuse glasset på min gamle samsung galaxy s2. Det er kun glasset som er knust øverst i høyre hjørne. Sprekkene går nedover skjermen. Det er ubehagelig å ta på. Dette er andre gang det skjer med tlf, men forrige gang knust jeg skjermen, altså ikke glasset. Men nå er tlf såpass gammel at jeg vurderer ny tlf. Spørsmålet mitt er: Er det verdt å kjøpe Iphone 5S nå eller burde jeg vente til iPhone 6 kommer ut. Den vil sikkert komme om 1 år. Det jeg ikke vet om jeg klarer å leve med skaden jeg har påført tlf min i ett år til. Hva mener dere? (jeg vil ikke ha en Android tlf, siden jeg er lei av Android) Har du 9000-11000kr er det bare og kjøpe en Iphone 5s,ligger flere på Finn.no:) Skal kjøpe meg en i morra jeg:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Kjøp en 5s når den kommer til landet, behandle den fint og selg den for en fin pris når det nærmer seg iPhone 6. Apple produktet holder seg bra når man selger det brukt. 1 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Hvor mye for jeg solgt den for sånn ca. Når det nærmer seg 6eren.? Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Hei, på fredag klarte jeg å knuse glasset på min gamle samsung galaxy s2. Det er kun glasset som er knust øverst i høyre hjørne. Sprekkene går nedover skjermen. Det er ubehagelig å ta på. Dette er andre gang det skjer med tlf, men forrige gang knust jeg skjermen, altså ikke glasset. Men nå er tlf såpass gammel at jeg vurderer ny tlf. Spørsmålet mitt er: Er det verdt å kjøpe Iphone 5S nå eller burde jeg vente til iPhone 6 kommer ut. Den vil sikkert komme om 1 år. Det jeg ikke vet om jeg klarer å leve med skaden jeg har påført tlf min i ett år til. Hva mener dere? (jeg vil ikke ha en Android tlf, siden jeg er lei av Android) Ubehagelig å ta på ja.Dette kan fikses med å sette på et beskyttelsedekksel i plast,det krever litt tid å få det satt på uten å få under luftbobler,men du får det nok til.Da kjenner du ingenting til sprekkene. Så vist du fortsatt kan lese hva som står på tlf greit så er det jo bare å fortsette å bruke denne til den tar kvelden;-) http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/skjermbeskyttere/INVI9100SCR/invisible-shield-samsung-galaxy-s-ii-skjermbeskytter Du får også kjøpt billigere på biltema eller clas olson, men disse må du selv kutte til, da de kommer i 5 tommer vist ikke jeg husker feil Endret 29. september 2013 av ArlionMajere Lenke til kommentar
enrose Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er i nesten samme situasjon. Har en Galaxy S2 og vurderer sterkt å kjøpe en iPhone 5 med abb. For så å oppgradere når evt. neste lansering av iPhone kommer. Tenkte på 64 GB, da den er å få til en gunstig pris nå som iPhone 5S er lansert. Regner med at iPhone 5S i 64GB kommer til å koste en del når prisene kommer. Spørsmålet blir om det er så stor forskjell på iPhone 5 og 5S ved dagligbruk. Er ikke opptatt av geekbench scores osv. Overlever å ikke ha de nye funksjonene som 5S tilbyr. Er rimelig lei av Android nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Selv tør jeg å påstå at Iphone 5 er mer enn kjapp nok til daglig bruk ganske så bra kamera er det på telefonen også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå