Buchern Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hvilket epox hovedkort? Blir så forvirret av alle de forksjellige greiene på komplett. Skal ha med alt mulig bortsett fra integrert grafikk. Gidder du sende meg en link fra komplett? Takke for alle svar mvh Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Til amd eller intel? DEtte er amd http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl har dette selv. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Til amd eller intel?DEtte er amd http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl har dette selv. Det er til Amd, og det er dette http://www.tbreak.com/reviews/article.php?id=201 hva er egentlig forskjellen melleom dette og ditt? Bortsett fra den ene viften? hVa er best??? Lenke til kommentar
rockalot2 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 hva er egentlig forskjellen melleom dette og ditt? Bortsett fra den ene viften? hVa er best??? Samme kort, men nå ser det ut til å komme med vifte "southbridge" fra fabrikken. Trenger du dobbelt nettverkskort da? Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 hva er egentlig forskjellen melleom dette og ditt? Bortsett fra den ene viften? hVa er best??? Samme kort, men nå ser det ut til å komme med vifte "southbridge" fra fabrikken. Trenger du dobbelt nettverkskort da? nei trenger bare 1 inngang til adsl en min Lenke til kommentar
rockalot2 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 nei trenger bare 1 inngang til adsl en min Ser at det bare er noen småkroner fra 8RDA+ til 8RDA3+, og da får du også med støtte til S-ATA disker. Om jeg skulle kjøpt meg nytt kort i dag, så ville det blitt 8RDA3+. Gå for det du... godt kjøp!! Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 nei trenger bare 1 inngang til adsl en min Ser at det bare er noen småkroner fra 8RDA+ til 8RDA3+, og da får du også med støtte til S-ATA disker. Gå for 8RDA3+ du... godt kjøp!! Men hvor er inngangen til skrivern? Var litt få porter der Lenke til kommentar
rockalot2 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Men hvor er inngangen til skrivern? Var litt få porter der Du kødder nå eller? Den store røde/rosa er parallelporten=skriverport En moderne skriver kan som oftes kjøres via en av de 4 standard USB portene på kortet, som også har bedre overføringshastighet enn skriverporten. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Men hvor er inngangen til skrivern? Var litt få porter der Vet ikke hvor mange com porter du har bruk for, men jeg klarer meg fin med den ene. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Men hvor er inngangen til skrivern? Var litt få porter der Du kødder nå eller? Den store røde/rosa er parallelporten=skriverport En moderne skriver kan som oftes kjøres via en av de 4 standard USB portene på kortet, som også har bedre overføringshastighet enn skriverporten. heheh lol lol ******!!! Hehe trodde den store var skjerm utgangen. Er vant med integrert skjemkort. Så ops dreit langt på draget der Lenke til kommentar
rockalot2 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 heheh lol lol kjøss!!! Hehe trodde den store var skjerm utgangen. Er vant med integrert skjemkort. Så ops dreit langt på draget der Hehe Ikke så greit bestandig. Men kortet har IKKE integrert skjermkort om du ønsker det, noe jeg ville styrt langt unna Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 heheh lol lol kjøss!!! Hehe trodde den store var skjerm utgangen. Er vant med integrert skjemkort. Så ops dreit langt på draget der Hehe Ikke så greit bestandig. Men kortet har IKKE integrert skjermkort om du ønsker det, noe jeg ville styrt langt unna Ønsker ikke det. Skal vell ha meg et Ati radeon 9800 pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå