BirgerCaC Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Ingen årsak Lenke til kommentar
GOOD GUY Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Noen som vet adressen til huset som de liksom skal bo i ? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Ligger ihvert fall i oslo, men jeg tror at de nevnte det i en episode. Oppsumeringsepisoden eller noe slikt. Du kan jo se på den Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Fra Wikipedia: Handlingen er satt til et bolighus i den fiktive Bjerkeveien på Tåsen i Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hadde vært morsomt å funnet gaten i Google Maps. Viss huset enda står der da Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Huset står der enda Det kan jeg bekrefte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Adresse slik at man kan finne det på Google Maps? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ja, har du adressen? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Finn den fra en av de jubeleumsepisodene en gang. Se på den ene filmen som heter bakom mot i brørtet eller noe lignende Lenke til kommentar
Phate Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Klin umulig å få tak i disse DVD'ne... >_< Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Ja, jeg vet det dessverre, men det er jo mulig at det er noen som har film da Ellers så finnes det mye bra på Internett Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ser du liker mot i brøstet, karl og co og hos martin men du har ikke nevnt holms, hva syns du om den serien? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Holms er tragisk dårlig Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Ser du liker mot i brøstet, karl og co og hos martin men du har ikke nevnt holms, hva syns du om den serien? Enormt kjedelig vil jeg si. I tillegg så vil jeg også si at Karl lll er en heftig og morsom serie av de litt mere morderne seriene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Enormt kjedelig vil jeg si. I tillegg så vil jeg også si at Karl lll er en heftig og morsom serie av de litt mere morderne seriene. Karl iii hater jeg rett og slett, det ødela hele det universet i serien og se han som en rik kjedelig fyr Holms er tragisk dårlig Jeg likte serien, når serien gikk var jeg bare en gutt så jeg tenkte ikke over om det var tragisk eller ikke Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Karl iii hater jeg rett og slett, det ødela hele det universet i serien og se han som en rik kjedelig fyr Helt enig! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Nja, kanskje du har rett i dette. Men det var likevel en bra serie som har blitt produsert i de nyere tider. Jeg mener at komiseriene før var bedre enn de som produseres nå dessverre. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Enn om TV2 hadde byttet ut den første episoden hver dag (for de sender jo 2 karl og co-episoder daglig tror jeg) med en mot i brøstet-episode i stedet? Det hadde vært så kult. Egentlig så synes jeg at tv2 burde vært flinkere til å sende episoder fra mot i brøstet, hos martin og karl den tredje generelt. De pusher jo bare karl og co nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Nja, kanskje du har rett i dette. Men det var likevel en bra serie som har blitt produsert i de nyere tider. Jeg mener at komiseriene før var bedre enn de som produseres nå dessverre. Karl iii hadde vært morsomt vist det var latter i bakgrunnen siden det er slik vi husker fra seriene han var med på, liker han mye bedre på hotel cæsar nå enn når han var på karl iii. Det er noen gode serier nå også, syns ali reza, sara og selma og nattskiftet var morsomme, valen også er men det er tv norge ikke tv 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå