BirgerCaC Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg vil så veldig gjerne starte opp en tråd hvor man diskuterer episoder osv rundt Mot i Brøstet. Denne serien er etter mitt syn en genial serie og jeg føler at serien fortjener en tråd her på Diskusjon. Riktig nok fra 90 tallet, men like morsom nå som før Prat Ivei. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Blir aldri lei den, ei heller Karl & Co Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Jeg kan aldri bli lei: Mot i Brøstet Carl og Co Hos Martin Hvilken episode er favoritten deres av Mot I Brøstet episodene? Endret 29. september 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Mot i Brøstet er rett og slett bare fantastisk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg kan aldri bli lei: Mot i Brøstet Carl og Co Hos Martin Hvilken episode er favoritten deres av Mot I Brøstet episodene? Sleng på Fleksnes også, så er jeg enig. Mot i Brøstet er dog den beste serien. Ler like godt hver gang, spesielt de episodene hvor Karl klikker fullstendig. Synes nok episode nummer 100 er best, siden de der klipper de fleste raseriutbruddene sammen i en og samme episode. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Ja, jeg glemte Fleksnes Jeg elsker at Nils irriterer på seg karl Ser helt komisk ut og karl med de utbruddene sine og dumheten til Nils. Også Henry da... Henry er vell prikken over I'en Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 ja man kan jo ikke få nok av de kanarigule tøfla hans, så er det jo vanskelig å holde tilbake latteren når elna kommer inn etter et lite glass likør Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 He, he Elna er det ingen som blir lei, men hvilken av episodene er favoritten deres? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 tja vanskelig å si akkurat nå, for min del så er det nesten 10 år siden jeg sist så på noen mot i brøstet episoder men skulle likt å få fatt på dvd boksene med alle sesongene men virker ikke som at de kan bestilles lengre Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Det er en hel haug med episoder på you tube Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Sitter å koser med med Mot I brøstet juleepisode Fikk litt tidlig julestemning her nå Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Bump. Seriøst! Er det ingen her som har ordentlig humor eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Joda, eller hadde iallefall. Ble litt mye i en periode :/ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg hadde selv en pause fra seien, men nå er jeg tilbake igjen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Er det noen som vet hva den episoden der karl krangler med en som har parkert i oppkjørselen hans også pisser karl i bensintanken til han mannen som hadde parkert i oppkjørselen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Sesong 6, episode 26 «Slående argumenter» Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Tusen takk! Synd at denne ikke ligger ute på you tube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Leter etter den episoden hvor Karl og Nils lager en tv kanal/nyhetssending. Neon som vet hvilke episode det er? De steller istand et eller annet i garasjen tror jeg. Lenge siden jeg så den. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Kanalkrigen heter episoden http://www.youtube.com/watch?v=ARGFSAEzTUc Endret 20. oktober 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Se der ja. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå