firepires Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hei dere! Idag fant jeg ut at jeg har veldig lyst og starte med et hosting firma som skal kunne hoste nettsider, Servere til spill som Minecraft dayz og litt sånne ting, et komplett hosting firma som kan hoste alt. Men nå var det at jeg ikke vil ha serverene hjemme hos meg i huset om dere forstår. Kunne tenkt meg og ha et mellom firma at jeg leier servere fra dem men at jeg har sånn logg inn side på siden min der de kan gå på krontollpanelet og styre serveren. Er det mulig, eller må kunden da logges inn på deres nettside for og komme til serveren? Takker for alle svar. (Vet at jeg må kunne masse om pc og det kan jeg) Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det høres ut som om du har en del å sette deg inn i før du kan realisere dette. Men bortsett fra det så er det fullt mulig å leie servere fra andre (LeaseWeb, OVH, Hetzner eller andre) som du deretter leier videre, i mer eller mindre administrert form til forskjellige formål. Det innebærer en god del teknisk arbeid før oppstart, mye arbeid for å få kunder og du må regne med å få supportspørsmål døgnet rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå