Jaeggen Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Middagstid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hei, Jon Arne. Fantastisk sjarmerende lite ekorn ! Bildet er i det hele tatt praktfullt, med litt soft fokus, og en lys, vennlig bakgrunn. Jeg liker dette bildet svært godt, - både "håndverksmessig" og kreativt, og vil nok rangere det nokså nær toppen i bildehaugen som er presentert i løpet av de siste månedene ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hei, Jon Arne. For en vever, vakker skapning. Her sitter den og koser seg med maten i høstsola. Lyset framhever den vakre, brune pelsen, og gir den et varmt, mykt skjær. Bakgrunnen er også perfekt, og skaper mykhet i bildet. Nydelig arbeid. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Et flott nærportrett med kjempefin bakgrunn! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Hjertelig tusen takk for hyggelige kommentarer, det setter jeg stor pris på !! Dessverre er jeg ikke like god på kommentarene selv :-( - Jon Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg