BUGS_Y Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Spørsmålet er om man overhodet trenger skjerm påkoblet en server..som i hovedsak skal kjøre spill? Hva med mus +tastatur? Er det greit nok og bruke remote desktop i xp for å komme inn på den maskinen? Tips motas med Takk Ps.mulig feilpostet men det var et spørsmål ang skjerm da..... Lenke til kommentar
Reodor Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Remote desktop holder i massevis, såsant du ikke stadig skal gjøre forandringer etc. på serveren. (kan bli tungvint å stadig måtte logge seg inn for å fikse småting) Under installering av os er skjerm, tastatur og mus nødvendig. Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 men vil maskina starte uten mus å tastatur? Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 men vil maskina starte uten mus å tastatur? Fjern "halt on error" eller noko liknande i BIOS. Og den vil starte utan mus og tastatur. Veit ikkje korleis WinXP reagerer på dette, men Linux har ingen problem med det. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 men vil maskina starte uten mus å tastatur? Det tror jeg kan fikses på i bios, at den ikke skal halt'e eller stall'e når du verken har mus eller tastatur tilkoblet. da kan du vel installere radmin og ha det gøy. Forresten, noen som vet om et program som faktisk kan bruke pc'en bra og fort realtime over 100mbit nettverk? Radmin ser ut til å være skikkelig lagga, man skulle ikke tro at en pc krevde så mye båndbredde ved bruk Lenke til kommentar
Reodor Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Bare husk å fixe biosen før du tar bort tastaturet, ellers gir Biosen deg en litt vrien beskjed: "Keyboard not found, press F1 to continue" Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Du kan justere hastigheten på radmin, jeg har gjort det på nettverket hjemme. Høyreklikk på ikonet ( den maskinen du kobler deg til ) og velg properties, "Maximum number of updates per second" juster opp verdien. Mener det står mere om det i help filen. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du kan justere hastigheten på radmin, jeg har gjort det på nettverket hjemme. Høyreklikk på ikonet ( den maskinen du kobler deg til ) og velg properties, "Maximum number of updates per second" juster opp verdien. Mener det står mere om det i help filen. Det gjorde jeg, gikk fremdeles like hakkete/treigt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå