zaico Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Når powercolor selv ikke vet hvilet kort det er, hvordan skal komplett eller aller verst oss forbrukere vite det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har Hercules og er meget godt fornøyd, klokker gjør det også :wink: Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har dette meget omstridte Pro/nPro-kortet, kjøpt inn fra Komplett. Default kjerne/minnehastighet er 380/337. Skulle ikke dette være pro? har ikke orka ennå å sjekke prod.nr. MEN! Jeg har det klokka til 438/391 og er kjempefornøyd med det, kjører stabilt og bra. Fikk 6029 i 3Dmark 03 sist jeg testa (for de som bryr seg om 3dmark-score). Plis, ikke mas sånn om at dette er et non-pro-kort, for da føler jeg at jeg har gjort et dårlig kjøp pga. uklarhet fra produsenter/leverandører. Kortet er kjempebra og har en god bundle, så hvorfor klage? Billig er det og! Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 lytt på en smart kar nå gutta. Bra du klarner ting litt for oss, Playmofetish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå