Khredflog Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hei Jeg får er feilmelding på min Samsung Galaxy S2 som kommer hyppigere og hyppigere.. "prosessen com.google.process.gapps har stoppet" Og google play store fungerer ikke... Er det noen som har noen tips? Tusen takk for alle svar på forhånd =) Lenke til kommentar
sevs Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Gapps er google play. Prøv å åpne Play-appen, så går du hjem ved å trykke på hjem-knappen på telefonen. Deretter holder du inne hjem-knappen slik at siste brukte apper kommer opp. Hold fingeren på google play-appen, velg så "info" om app". I menyen som kommer opp kan du velge å fjerne cache eller fjerne data, samt å fjerne oppdateringer. Prøv først å fjerne cache, dersom det ikke funker prøver du å fjerne data. Hvis ikke noen av disse fungerer, prøver du å fjerne oppdateringer. Håper du forstod! Edit: Cache = hurtiglager Endret 29. september 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Prøv og å fjerne data fra Rammeverk for Google tjenester (innstillinger, apper/program, alle, og fjern data.) Gjerne samtidig som du fjerner cache fra play. Dette fjerner ikke noe fra telefonen din Lenke til kommentar
Khredflog Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Gapps er google play. Prøv å åpne Play-appen, så går du hjem ved å trykke på hjem-knappen på telefonen. Deretter holder du inne hjem-knappen slik at siste brukte apper kommer opp. Hold fingeren på google play-appen, velg så "info" om app". I menyen som kommer opp kan du velge å fjerne cache eller fjerne data, samt å fjerne oppdateringer. Prøv først å fjerne cache, dersom det ikke funker prøver du å fjerne data. Hvis ikke noen av disse fungerer, prøver du å fjerne oppdateringer. Håper du forstod! Edit: Cache = hurtiglager Takk for tips, men nå har jeg skrudd av alt, fjernet alt av data, varslinger, oppdateringer. Alt utenom å deaktivere selve programmet... Hva mer er det mulig å gjøre? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Regner med at du har søkt på dette på nettet? Er masse slike tråder, eks: http://www.androidpit.com/en/android/forum/thread/558841/How-to-fix-the-process-com-google-process-gapps-has-stopped-error Lenke til kommentar
poffer Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Takk for tips, men nå har jeg skrudd av alt, fjernet alt av data, varslinger, oppdateringer. Alt utenom å deaktivere selve programmet... Hva mer er det mulig å gjøre? Hard reset - gjenopprett tlf til fabrikkinnstilling. Har hatt samme feilmelding på S2, optimus 4x og SGS3 og gjenoppretting er det eneste jeg har fått til å løse dette "problemet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå