Gå til innhold

Feilmelding på Galaxy S2

Khredflog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gapps er google play.

Prøv å åpne Play-appen, så går du hjem ved å trykke på hjem-knappen på telefonen. Deretter holder du inne hjem-knappen slik at siste brukte apper kommer opp. Hold fingeren på google play-appen, velg så "info" om app". I menyen som kommer opp kan du velge å fjerne cache eller fjerne data, samt å fjerne oppdateringer. Prøv først å fjerne cache, dersom det ikke funker prøver du å fjerne data. Hvis ikke noen av disse fungerer, prøver du å fjerne oppdateringer. :)

Håper du forstod!

Edit: Cache = hurtiglager

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

Gapps er google play.

Prøv å åpne Play-appen, så går du hjem ved å trykke på hjem-knappen på telefonen. Deretter holder du inne hjem-knappen slik at siste brukte apper kommer opp. Hold fingeren på google play-appen, velg så "info" om app". I menyen som kommer opp kan du velge å fjerne cache eller fjerne data, samt å fjerne oppdateringer. Prøv først å fjerne cache, dersom det ikke funker prøver du å fjerne data. Hvis ikke noen av disse fungerer, prøver du å fjerne oppdateringer. :)

Håper du forstod!

Edit: Cache = hurtiglager

Takk for tips, men nå har jeg skrudd av alt, fjernet alt av data, varslinger, oppdateringer. Alt utenom å deaktivere selve programmet...

Hva mer er det mulig å gjøre?

Lenke til kommentar

Takk for tips, men nå har jeg skrudd av alt, fjernet alt av data, varslinger, oppdateringer. Alt utenom å deaktivere selve programmet...

Hva mer er det mulig å gjøre?

Hard reset - gjenopprett tlf til fabrikkinnstilling. Har hatt samme feilmelding på S2, optimus 4x og SGS3 og gjenoppretting er det eneste jeg har fått til å løse dette "problemet".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...