Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange gutter har en jente ligget med før hun er løs?

Anbefalte innlegg

Nå handler denne tråden om stempling av kvinner, men det samme gjelder naturligvis til en viss grad for menn. Men kjønnene er på ingen måte likestilt i denne saken.

Må vell også nevnes at det er mange mennesker som driter i slike stempler, og jeg både håper og trur det blir flere av dem.

For å være helt ærlig så tror jeg menn og kvinner ser ganske likt på dette. De færreste ønsker seg en kjæreste som har ligget med uforholdsmessig mange i forhold til alderen.

Så avhenger det fra person til person hva man mener er uforholdsmessig mange. :)

Endret av fivebigcities
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker at kvinner tør å leve ut sin seksualitet, jeg.

Antall er ikke alt. Det er forskjell på å ha hatt flere sexpartnere og det å pule alt som er villig. For meg er det mer det siste som er "løs".

Det siste er jeg veldig enig i, og derfor har jeg ikke selv noe magisk tall. Det er stor forskjell på jenter som har ett rikt sexliv og koser seg, og dem som alltid blir fullest og knaptnok husker halvparten av gangene sine.

Lenke til kommentar

Hun jeg er sammen med har kun hatt sex med meg ;) Det er altså kun min kuk som har vært inne i henne :D

Jo færre jo bedre sier jeg :) Og hvorfor pule mange når man er fornøyd med en/ei?

Noen ganger tar forhold slutt... Selv om ene parten vil være sammen videre, så kanskje den andre ikke vil og etterhvert møter man andre.

Er ingen grunn til å ligge rundt for å ligge rundt. Jeg må ha følelser med i bildet selv. Folk er ulike da...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Hvor mange murer må en murer ha murt før han blir en dårlig murer?

Jo flere murer en murer murer, dess bedre. Jo flere gutter en jente ligger med dess bedre blir hun.

Lenke til kommentar

Du har rett. Vi er hverken mursteiner eller nøkler, selv om den sistnevnte analogien - som forutsigbart nok dukket opp allerede i post 2 - har fått 40 plusser.

Vi er individer. Det som er rett for noen er ikke ndøvendigvis rett for andre. Derfor blir tråder som denne så meningsløse. Eller rettere sagt: De har en mening, og det er konformitet. De som ikke er det må rubriseres og merkes med advarende etiketter.

"Jeg ville aldri hatt meg med en som..." sier folk. Neivel, så la være da. De som vil kan finne sammen og de som ikke vil ditto. Det burde jo ikke være noe problem. Men de sistnevnte krysser mer enn gjerne Sandemose med Orwell. Moralistene får definisjonsretten.

Geir :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...