Gjest medlem-82119 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Personlig synes jeg man aldri blir løs og foretrekker erfarne som vet hva de gjør fremfor uerfarne. Er også prinippielt imot forhold, men det er min sak. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Vil vi ikke? Å søren... Geir Så nå vet du det liksom? Man skal vel passe seg for å generalisere og å prate på vegne av alle av hankjønn. Ankh: er noe å si for erfarenhet også... Man blir flinkere og i tillegg vet man om sexen er bra eller dårlig. Så du er imot forhold? Da er vi helt ulike, men det er greit. Blir ikke diskusjoner uten at man er ulike eller har ulike meninger. Liker grunnholdningen din. Edit: la til litt Endret 5. desember 2013 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvem bestemmer hva som gjør en jente billig da? Om hun har vært forelsket i flere og vært sammen med flere over tid, er hun mer eller mindre billig enn ei som har hatt ONS med samme antall? Og hvorfor er det egentlig ulike regler for jenter og gutter når det gjelder dette? Spar meg for analogien om dører og nøkler altså Selv er jeg forholdstypen og foretrekker alt som kommer med et forhold, men jeg vil ikke dømme de som er annerledes enn meg, eller som har hatt uflaks når det gjelder forhold. Vi er summen av det vi opplever. Det former oss på godt og vondt. Er ikke bare gutter som dømmer jenter. Andre jenter gjør det også. Mange dømmer seg selv i tillegg. Om man skal prate om å være billig, så tror jeg man på mange måter kan se vel så mye på oppførsel som antall partnere. Handler ikke om å dømme, men hva man selv er komfortabel med. Det er jo ikke slik at gutter flest har noe imot billige jenter, tvertimot det er tross alt mye morro i en livlig jente, men når det kommer til forhold vil mange helst ha en jente som ikke "alle andre" har hatt. Dømmingen og mobbingen har jeg inntrykk av at det først og fremst er andre jenter som står for. Jeg har ikke inntrykk av at jenter har det på samme måte når de velger gutter, kanskje tvertimot, og det er også lov. Man kan nesten ikke kvotere inn oppfatninger. Vil vi ikke? Å søren... Geir Kjenner du noen menn som ønsker seg en dame som har ligget/ligger masse rundt? Jeg føler meg nemlig veldig sikker på at de utgjør ett mindretall. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Kjenner du noen menn som ønsker seg en dame som har ligget/ligger masse rundt? Jeg føler meg nemlig veldig sikker på at de utgjør ett mindretall. Det relevante alternativet er ikke at man ønsker seg en slik dame, men at man ikke bryr seg. Du er - om jeg får si det - i den alderen hvor alt for mange bryr seg om sånt. (Det gjelder både gutter og jenter i det nymoralistiske samfunnet.) Men det går over. Etterhvert er det andre egenskaper som teller mer. Og når man blir så gammel som meg ønsker man seg bare en dame som vil i det hele tatt. Geir Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det relevante alternativet er ikke at man ønsker seg en slik dame, men at man ikke bryr seg. Du er - om jeg får si det - i den alderen hvor alt for mange bryr seg om sånt. (Det gjelder både gutter og jenter i det nymoralistiske samfunnet.) Men det går over. Etterhvert er det andre egenskaper som teller mer. Og når man blir så gammel som meg ønsker man seg bare en dame som vil i det hele tatt. Geir Selvfølgelig er det andre kvaliteter som teller mer, men jeg har enda til gode å prate med en mann som helst vil ha ett forhold til en som har ligget mye rundt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Fair nok. Men så har du også bare hatt 10 år på deg til å prate om sånt, og de du har pratet med er vel strengt tatt gutter, ikke menn. Du har 50 år igjen, så ikke gi opp ennå. Geir Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Fair nok. Men så har du også bare hatt 10 år på deg til å prate om sånt, og de du har pratet med er vel strengt tatt gutter, ikke menn. Du har 50 år igjen, så ikke gi opp ennå. Geir Vil det si at flertallet av de menn du kjenner foretrekker kvinner som har hatt mange sexpartnere? Forøvrig så har jeg ingen øvre aldersgrense for hvem jeg prater med. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Vil det si at flertallet av de menn du kjenner foretrekker kvinner som har hatt mange sexpartnere? Jeg sa det over: Det relevante alternativet er ikke at man ønsker seg en slik dame, men at man ikke bryr seg. Forøvrig så har jeg ingen øvre aldersgrense for hvem jeg prater med. Ikke jeg heller, men det er noen temaer som det er mer naturlig å snakke med jevnaldrende om. Jeg kan liksom ikke huske at jeg pleide å diskutere "løse" damer med mine foreldres jevnaldrende når jeg var ung. Geir Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg sa det over: Det relevante alternativet er ikke at man ønsker seg en slik dame, men at man ikke bryr seg. Nå var det snakk om hva man foretrekker, og der tror jeg fordelingen er ganske ensidig, noe du ikke ser ut til å være uenig i? Ikke jeg heller, men det er noen temaer som det er mer naturlig å snakke med jevnaldrende om. Jeg kan liksom ikke huske at jeg pleide å diskutere "løse" damer med mine foreldres jevnaldrende når jeg var ung. Geir Varierer vell skulle jeg tro. Man omgås gjerne forskjellige aldersgrupper grunnet arbeid osv. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Nå var det snakk om hva man foretrekker, ... Var det? Dette er posten jeg svarte på: Det er selvfølgelig ikke noe galt i å ligge rundt, men samtidig så vil de færreste menn være sammen med en jente som er billig. Lik det eller ikke. Jeg hevder at over den alderen hvor man ennå har noe å bevise så er det de færreste menn som bryr seg om damens historikk. Det betyr at de (vi, siden jeg er en av dem) ikke har noe imot å være sammen med en slik dame. Våre omgivelser, spesielt den kvinnelige delen, kan selvsagt rynke på nesen over det valget. Geir Endret 5. desember 2013 av tom waits for alice 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Var det? Dette er posten jeg svarte på: Jeg hevder at over den alderen hvor man ennå har noe å bevise så er det de færreste menn som bryr seg om damens historikk. Det betyr at de (vi, siden jeg er en av dem) ikke har noe imot å være sammen med en slik dame. Våre omgivelser, spesielt den kvinnelige delen, kan selvsagt rynke på nesen over det valget. Geir Ser at den var dårlig formulert fra min side. 'Vil' var her ment i sammenhengen om at det er en slik kvinne en ønsker, ikke at det var uaktuelt. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det avhenger av alderen. Har du ligger med rundt ti når du er tretti er du løs, synes jeg. Det er én ny seksualpartner hvert år fra du er tjue til du er tretti. Og det er, umh, litt. Men det er ikke noe forskjell på menn og kvinner. Du er like løs om du er mann. Og jeg sier ikke at det er noe galt. Men løst, det er det. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Virker som nivået på denne diskusjonen er litt diskusjonen virker litt "umodent". Ser at påstanden om at "ingen menn vil ha ei jente som har ligget med mer enn 3, 5 10 etc." går igjen ofte, og jeg kjenner igjen disse holdningene fra da jeg selv gikk på ungdomsskole/vgs. Dette forandrer seg fort når man blir litt eldre og skjønner at om jenta har ligget med 5 eller 100 egentlig ikke spiller noen rolle, i noen som helst sammenheng. Personlig synes jeg litt "sluttyness" er bra, og det er nok en holdning som går igjen hos mange av kompisene mine.Det er jo ikke noe problem når man er i et forhold, men hva gjør man når man er singel? Skal man leve i sølibat? Avstå fra sex fordi man har brukt opp den anstendige sexpartnerkvoten denne måneden? Personlig ville jeg vært langt mer skeptisk til ei jente som hadde 20-30 "forhold" bak seg, enn 20-30 mer eller mindre tilfeldige sexpartnere. ... eller som vi sier i Trøndelag: "Hu e itj laus, hu e raus!" 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Virker som nivået på denne diskusjonen er litt diskusjonen virker litt "umodent". Ser at påstanden om at "ingen menn vil ha ei jente som har ligget med mer enn 3, 5 10 etc." går igjen ofte, og jeg kjenner igjen disse holdningene fra da jeg selv gikk på ungdomsskole/vgs. Dette forandrer seg fort når man blir litt eldre og skjønner at om jenta har ligget med 5 eller 100 egentlig ikke spiller noen rolle, i noen som helst sammenheng. Personlig synes jeg litt "sluttyness" er bra, og det er nok en holdning som går igjen hos mange av kompisene mine. Det er jo ikke noe problem når man er i et forhold, men hva gjør man når man er singel? Skal man leve i sølibat? Avstå fra sex fordi man har brukt opp den anstendige sexpartnerkvoten denne måneden? Personlig ville jeg vært langt mer skeptisk til ei jente som hadde 20-30 "forhold" bak seg, enn 20-30 mer eller mindre tilfeldige sexpartnere. ... eller som vi sier i Trøndelag: "Hu e itj laus, hu e raus!" For all del, om det ikke er noe problem for deg å innlede ett forhold med noen som har hatt drøssevis av andre før deg så fyr løs, men det må nesten være greit å foretrekke jenter som ikke er sånn også. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det avhenger av alderen. Har du ligger med rundt ti når du er tretti er du løs, synes jeg. Det er én ny seksualpartner hvert år fra du er tjue til du er tretti. Og det er, umh, litt. Men det er ikke noe forskjell på menn og kvinner. Du er like løs om du er mann. Og jeg sier ikke at det er noe galt. Men løst, det er det. Haha!!! Er du jomfru? Er en hvert år mye? Så hvis et forhold kun varer i fire mnd så må man vente i åtte mnd slik at man ikke bruker opp pulekvoten? Er man først vant til å ha jevn tilgang til sex, så er et år uten sex evigheter. Det er som å leve i sølibat. Det er som å få en bit sjokolade og måtte vente et år med å spise resten av platen. 5 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 For all del, om det ikke er noe problem for deg å innlede ett forhold med noen som har hatt drøssevis av andre før deg så fyr løs, men det må nesten være greit å foretrekke jenter som ikke er sånn også. Klart det, men antallet slike damer vil skrumpe inn betraktelig jo eldre du (og damene) blir. Lykke til, får håpe du havner i et forhold som skal vare livet ut ganske snart 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Darknessj og Judaz: veldig fine innlegg som jeg likte godt. Mange gode poenger. Blir nesten litt provosert av denne tråden til tider jeg. Greit å se litt poster jeg er enig med også En pr år er lite om et forhold tar fort slutt... Og ja, om man først er vant til regelmessig tilgang på sex, så vil man søren meg ha det også. 2 Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 For all del, om det ikke er noe problem for deg å innlede ett forhold med noen som har hatt drøssevis av andre før deg så fyr løs, men det må nesten være greit å foretrekke jenter som ikke er sånn også. Men hvis vi menn kan ha så mange sexpartnere vi vil, hvem skal vi ha sex med da hvis damer er begrenset oppad til 3,5,10,whatever? Og for å snu litt på det, hvorfor skulle det være et problem? Dama blir jo ikke "brukt opp" i noen større grad av å ha sex en gang med 10 partnere enn 10 ganger med samme partner? Så lenge man praktiserer sikker sex kan man ikke skylde på helserisiko heller? Jeg har en sterk mistanke om at dette er menn som er livredde for at dama sammenligner med tidligere partnere, er usikre og redde for å ikke strekke til. Om noen har andre gode argumenter for hvorfor det er så galt å ha et forhold til noen som har hatt mange partnere er det bare å fyre løs. 2 Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Iallefall langt over 100 når du er 30, men antall spiller egentlig ikke noe rolle og det kommer ann på person til person.. 1 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Svaret på det trådstarter lurer på: En jente er løs når når hun hatt sex med minst én person mer enn du er komfortabel med. /thread Endret 5. desember 2013 av StaBBer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg