Rescue me Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) I dag, søndag den 29. september, braker det løs på Stadium of the Light, med kamp mellom Sunderland og Liverpool. Sunderland er et bunnlag, og står kun med et poeng etter fem kamper i år. Mens Liverpool åpnet Premier League veldig godt med tre seire, har de nå fått poengtap i de to siste matchene, så Liverpool er nok avhengig av tre poeng for å kunne sikte mot en fjerdeplass i ligaen. Nå har alle de fem andre "topplagene", utenom Arsenal, tapt poeng denne runden, så dette er en veldig god mulighet for Liverpool til å "ta inn på"/"gå i fra".Håper på følgende formasjon og startoppstilling til Liverpool, og tror ikke det er så altfor usansynlig: MignoletToure - Sakho - AggerHenderson - Lucas - Gerrard - EnriqueMoses - Sturridge - Suarez. Mulig startoppstilling av Sunderland (bidratt av OF5): Sunderland stiller nok med noe som ligner på dette:......................Westwood.................... ....[/size] Celustka.....Diakite.....Roberge....Colback[/size]Johnson....Cattermole.......Ki.........Larsson.... ..[/size]......................Giaccherini................. ...........[/size].........................Altidore................. ............[/size]Vi trenger absolutt en seier nå, og det hadde blitt ekstra deilig om den kom hjemme mot Liverpool. Men jeg skal prøve å ikke være for optimistisk[/size]! Kampen har avspark klokken 17.00, og kan sees på TV2 Sport Premium.Skulle jeg tippet på resultat, blir det 0-2 til Liverpool, men håper virkelig på en storseier da laget virkelig trenger å score flere mål. Endret 29. september 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 0-3. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 0-3.Liverpool bør så absolutt score en del mål i dag. Scoringsformen har vært rimelig elendig i år. Håper Suarez putter to . Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Suarez putter i dag. Det som er typisk er at vi taper i dag, når alle de andre bra lagene har avgitt poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Denne kampen kan være make or break på hvordan sesongen blir. Vinner vi idag når alt ligger i kortene at vi skal gjøre det, mens ''alle'' utfordrerne gikk på en smell så kan Liverpool nå langt i år. Blir det nok et poengtap når det virkelig gjelder spår jeg samme gamle sesong som de siste tre årene. Liverpool er avhengig av 3 poeng her. Helst score noen mål i 1 OG 2.omgang. Fantasylaget mitt er avhengig av Henderson og Suarez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 -------------Sturridge Suarez Alberto Moses Gerrard Henderson Enrique Sakho Skrtel Toure Mignolet Bench: Aspas, Sterling, Lucas, Agger (if fit), Kelly, Wisdom, Jones Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Sunderland stiller nok med noe som ligner på dette: ......................Westwood.................... ....Celustka.....Diakite.....Roberge....ColbackJohnson....Cattermole.......Ki.........Larsson.... ........................Giaccherini................. ....................................Altidore................. ............ Vi trenger absolutt en seier nå, og det hadde blitt ekstra deilig om den kom hjemme mot Liverpool. Men jeg skal prøve å ikke være for optimistisk! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Får håpe badeballsesongen er over oppi nord i år. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 "Alle vet hva de skal gjøre på hjørnespark og hvis du ikke gjør jobben din vil du ikke få spille, sier Rodgers til lokalavisen Liverpool Echo." Det betyr vel at hvertfall Enrique ikke får spille? Synd i såfall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Mackems med moralboost etter at fascisten fikk sparken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Håper Ilori får prøve seg snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Mignolet, Toure, Sakho, Skrtel, Enrique, Henderson, Lucas, Gerrard, Moses, Suarez, Sturridge Jones, Agger, Aspas, Ilori, Sterling, Ibe, Wisdom Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Liker laget. Spent på kampen nå! Håper virkelig vi kan få litt fyrverkeri i angrepet vårt. Vi har egentlig en ganske tynn stall, nå har jo vi forsåvidt en del skader (da særlig back plassene), men vi burde nok ha fått inn både en eksra sentral midtbanespiller og en ving som er gode nok til å kjempe med de som er førstevalget i dag. Hva skjer med Allen egentlig? Er han skadet? Endret 29. september 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Westwood, Gardner, Colback, O'Shea, Cuellar, Larsson, Ki, Cattermole, Johnson, Giaccherini, Altidore. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Dette blir poengtap, jeg føler det på meg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Dette blir poengtap, jeg føler det på meg.Dette blir storseier, fordi alt annet er uakseptabelt (selv om jeg nok hadde vært fornøyd med å vinne 0-1 også). Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Bunnlaget Sunderland med ny trener, og Liverpool med muligheten til å ta innpå teten... nei alt ligger til rette for Liverpool-tap. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Håper på en storseier idag Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Er det noen Sunderland-supportere her? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Er det noen Sunderland-supportere her?Virker som om OF5 er det . 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå