Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - Rowdy - EF 50mm,1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for kommentar, Awesnes. Det er noe slags innsynsbeskyttelse på ruta. Jeg gjorde det litt mørkere ved å kjøre opp kontrasten, men lysnet litt på skyggene etterpå. Ønsker å få frem et slags rustikk utseende, noe lignende du har på dagens skuter. Vet ikke helt hvordan man gjør det.

Lenke til kommentar

Absolutt rustikt, ganske kledelig. Lurer på om det hadde egnet seg med en kvadratisk crop, der de to sprekkene går mot hvert sitt hjørne.

Jeg forsøkte en kvadratisk crop på grunn av sprekkene, men gikk tilbake til originalen. Spør meg ikke hvorfor :)

 

Kult at du er med på festen k.n.b, og takk fir kommentar.

 

Skal forsøke å klare pinglefesten min, men mye styr med jobb, leilighetsoppussing og mulig boligkjøp om dagen.

Lenke til kommentar

Nydelig speilbilde på bilde nr 2, og liker lyset på bilde nr 3. SKulle likt å se litt mer kontrast i det siste.

Takk! Jeg kjørte opp kontrasten det jeg føler selv var maksimalt før effekten av lyset ble ufint.

 

Fin eksponering i 6.oktober - liker bildet godt. (komposisjonen er bra - men hvorfor har du kuttet litt av baken? Lett å se i etterkant)

Takker! Jeg croppet bildet i etterkant for å komme litt nærmere innpå statuen. Følte at det ble mer portrett av en kvinnestatue, enn et bilde av en statue. Litt penere snitt. Mulig jeg kunne latt rompa være med :)

 

Kirkegården er helt klart en kilde til mange dine motiver; ikke alle like muntre - s/h kler stemningen her.

Heldigvis mange fine ting jeg ikke har lagt merke til. Tror det kan bli en tur til dit, om det mangler motiver en uke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...