Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Av og på venninne baksnakker meg, hjelp!

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Ok, da vart ho satt ut og redd. Det er derfor ho ikkje prater med deg, ordnar seg sikkert skal du sjå. Og for all del fortell foreldrene dine om tankene dine, det er dei du burde ha sagt det til først.

Jeg vet jeg burde si i fra men søsteren min er død og jeg vil ikke at dem skal gå rundt og tenke på at dem kansje mister en til:-(
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Men da får du også hjelp, er ikkje det det viktigste. Dei taper ingen ting på å få høre det, dei taper meir om du berre sitter med det inni deg veit du.

Lenke til kommentar

Jeg vet jeg burde si i fra men søsteren min er død og jeg vil ikke at dem skal gå rundt og tenke på at dem kansje mister en til

Ikke skad deg selv: Mennesker er redde for å miste mennesker de er glad i, og en naturlig reaksjon på at mennesker forandrer seg drastisk er at man trekker seg unna fordi man ikke ønsker å være nær dem når de blir skadet.

I alle fall i Norge, landet hvor vi alle skal ha hjerter av is og tålmodighet og omtanke er så negative egenskaper at mennesker bruker "utålmodighet og selvstendighet" som negative egenskaper på jobbintervjuer fordi "alle" er medforstått at disse egentlig er positive egenskaper i dagens samfunn.

Jeg tør påstå at det beste du kan gjøre er

1) Oppsøk helsesøster på skolen

2) Faktisk gjennomfør punkt 1

3) Slutt og skade deg selv

4) Faktisk gjennomfør punkt 2

5) Snakk med venninen din om HENNES liv

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke skad deg selv: Mennesker er redde for å miste mennesker de er glad i, og en naturlig reaksjon på at mennesker forandrer seg drastisk er at man trekker seg unna fordi man ikke ønsker å være nær dem når de blir skadet.

I alle fall i Norge, landet hvor vi alle skal ha hjerter av is og tålmodighet og omtanke er så negative egenskaper at mennesker bruker "utålmodighet og selvstendighet" som negative egenskaper på jobbintervjuer fordi "alle" er medforstått at disse egentlig er positive egenskaper i dagens samfunn.

Ja jeg kan låve deg at jeg skal prøve så godt jeg kan og fullføre punktene dine :-)

Det eneste er at jeg vet ikke helt om jeg klarer og stoppe med selvskading fordi, det kan jo hende at jeg brummer med det om 1 år og da har jeg jo ikke slutta ...feks

Lenke til kommentar

Ok jeg kan låve deg at jeg skal prøve så godt jeg kan på å gjennomføre alle punktene dine, foruten om punkt 3 og 4, jeg skal prøve, men jeg kan ikke låven noe på akuratt de to :-(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...