Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Av og på venninne baksnakker meg, hjelp!

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Jeg er en jente som er dritt lei.

En venninne av meg flyttet hit for ca 2 år siden,

Og siden da har vi vert av og på venner,

Men nå i det siste har det vert helt jævlig ...

Hun er utrolig sur på meg og prater ikke med meg lengere ,

Hun baksnakker om masse usann dritt om meg og nå har hun kontaktet skolen, jeg er så sliten og lei av all denne dritten ....

Hva burde jeg gjøre for og bare gi slipp på det ???

Anonymous poster hash: e1586...3db

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :-)

Jeg er en jente som er dritt lei.

En venninne av meg flyttet hit for ca 2 år siden,

Og siden da har vi vert av og på venner,

Men nå i det siste har det vert helt jævlig ...

Hun er utrolig sur på meg og prater ikke med meg lengere ,

Hun baksnakker om masse usann dritt om meg og nå har hun kontaktet skolen, jeg er så sliten og lei av all denne dritten ....

Hva burde jeg gjøre for og bare gi slipp på det ???

Anonymous poster hash: e1586...3db

Hva konkret er 'anklagene'?

Hvorfor har hun 'kontaktet skolen'?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Det kan sikkert henne at jeg har et slaks problem eller noe sont.....

Anonymous poster hash: 4675f...f46

Nei, missforståelser missforståelser og atter missforståelser. Eller sjalusi. Nr. 1 eller nr. 2. Finn ut kva som plager ho så går det seg sikkert til.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jag har prøvd alt jeg kan men hu gidder ikkje og føre på meg eller prate med meg ...:-(

Det er ganske lurt å ikkje la ho få følelsen av å være den "overlegne" part. Om ho ikkje hører på deg, så får du berre ignorere ho. Du er den som er voksen og ho er den som er ufyselig og lite hyggelig, så kven er det som er den dårlige parten, nemlig ho. Og du kan sove godt om natta og vite at når du har vert hyggelig, og ho ikkje, har dette ingen ting med deg å gjøre. Når ho forstår det, er det ho som får dårlig samvittighet.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Det er ganske lurt å ikkje la ho få følelsen av å være den "overlegne" part. Om ho ikkje hører på deg, så får du berre ignorere ho. Du er den som er voksen og ho er den som er ufyselig og lite hyggelig, så kven er det som er den dårlige parten, nemlig ho. Og du kan sove godt om natta og vite at når du har vert hyggelig, og ho ikkje, har dette ingen ting med deg å gjøre. Når ho forstår det, er det ho som får dårlig samvittighet.

Men jeg tror ikke hun er en person som får dorlig samvittighet ... Hun er så *****
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Ok, da vart ho satt ut og redd. Det er derfor ho ikkje prater med deg, ordnar seg sikkert skal du sjå. Og for all del fortell foreldrene dine om tankene dine, det er dei du burde ha sagt det til først.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...