Alfrid Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hei, har fått et problem på nettbrettet mitt. Vær gang sneller fler fingre kommer på skjermen, får jeg opp støttelinjer.. en horisontal og en vertikal, det blir også et pennestrøk etter fingeren. Sikkert en app jeg har aktivert, men det er der selvom jeg har restartet. Øverst er det også en linje hvor det står dx, dv, xv, prs og size åssen får jeg dette vekk? Legger ved et bilde som du kan se hva som er øverst. Hva det være godt for? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hei,nå kan jeg ikke være 100% på det men ser ut som du har aktivert "Vis pekerplassering" på en eller annen måte. Nå må jeg ta dette fra mobilen min så kan hende "oppskriften" er litt annerledes for tab: Meny - Innstillinger - Utvikleralternativer - Vis pekerplassering Lenke til kommentar
Alfrid Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Det hadde du helt rett i, nå er den normal igjen, takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Ingen årsak Endret 28. september 2013 av technicality Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå