Kenneth Solfjeld Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Noe har skjedd med pcen. Lyden har plutselig blitt veeeldig lav ved avspilling av Spotify. Men det ser ut som at spotify spiller på max, men noe stryper lyden til hodetelefonene. Endret 29. september 2013 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Noe har skjedd med pcen. Lyden har plutselig blitt veeeldig lav ved avspilling av Spotify. Men det ser ut som at spotify spiller på max, men noe stryper lyden til hodetelefonene. Sjekk ledningen til headsettet ? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Sjekket. Men se på bildet... Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Har du sjekket driveren eller ordentlig på lydinnstillingene? Hvis du høyreklikker på lyd-ikonet nede til høyre -->avspillingsenheter og deretter høyreklikker på "speakers" i fanen "avspilling". Så kommer det opp en ny ute der det står "egenskaper for speakers". Sjekk "nivåer" og se om det er noe der. Mener å huske at det var et eller annet tull med lyden i PCn min en dag, og da fant jeg svaret der. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Prøv å restart maskinen din. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Jeg er så noob av og til.. Restartet bare Spotify. Det burde være det første på sjekklista. Doh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå