Torbjørn Milje Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Morgentåke i Oldedalen - Stryn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hei, Torbjørn Milje. Nydelig morgenstemning. Rart når en er ute slik tidlig, og tåka letter, hvor fort det endrer seg fra trolsk stemning til lys klar dag. Vakkert. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Vakkert landskap men ser ut som det heller mye mot venstre... mvh Tove Lenke til kommentar
Gjest medlem-216742 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Flott morgenstemning. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hei, Torbjørn Milje. Jeg har sett på dette bildet flere ganger, og alltid skjer det samme, - jeg begynner å nynne på Edvard Griegs "Morgenstemning" ! De fleste, - meg selv inkludert, forbinder dette musikkstykket som en komposisjon tilegnet norsk natur / fjellandskap. Kuriøst nok heter stykket "Morgenstemning i ørkenen", og er skrevet til en scene der Henrik Ibsens skikkelse, Peer Gynt, befinner seg i Vest-Afrika !. Tilbake til bildet, - jeg synes det har en fantastisk stemning, - der ikke minst det blåaktige morgenlyset, tåken, det blikkstille vannet og det solopplyste fjellpartiet i bakgrunnen gjør spesielt inntrykk ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg