Gå til innhold

[Løst] Hvordan oppgradere en pc fra 90 tallet?

BirgerCaC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men... Nå sitter jeg her uten virusprogram i det jeg slettet virus programmet som gjorde pcen treg. Er det viktig med virus program på en pc som brukes minimalt?

Hei.. Jeg har aldrig brukt virus prog, trenger ikke absolutt det med mindre du laster ned skeptiske ting og evt går inn på "skeptiske" nettsider der popups osv stadig vekk dukker opp! Har ikke på mange år vært plaget med virus :)

Lenke til kommentar

Eg kjøpte bærbar PC med Windows XP på Elkjøp i 2003. Noko av det fyrste som skjedde etter at eg kopla meg opp via oppringt Tiscali internett var at den nye PCen fekk feilmelding og skrudde seg av etter 60 sekundar, noko som gjentok seg heile tida. Eit google-søk på mi gamle Windows 95-maskin avslørte at dette var eit virus, og eg fekk lasta ned ei programfil som løyste problemet. Windows 95 var "for gammalt" for dette viruset, men det treng ikkje vere det neste gong. Det er heller ikkje alltid at ein merkar sjølv at ei maskin er infisert.

(Forresten lærte eg den gongen at det fyrste ein bør gjere når ein har kjøpt ny PC er å installere sikkerheitsoppdateringane. Problemet med eit gammalt operativsystem er at det ikkje finst (nyare) sikkerheitsoppdateringar, noko som gjer maskina sårbar.)

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...