Bill7 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hei! Jeg har nettopp anskaffet et Nikon D7100.Når jeg slår av kameraet står det øverste kontrollpanelet (ved siden av ON/OFF-knappen) fremdeles på. Det viser da informasjon om hvor mange bilder som kameraet kan ta før minnekortet blir fullt. Er det mulig å slå av dette på noe vis? Vil det påvirke batterikapasiteten nevneverdig (i kalde omgivelser o.l.)? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Det skal være sånn. Nei, det påvirker ikke batterikapasiteten nevneverdig. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Den typen display bruker uhyre lite strøm. Hvis du kunne drevet kun displayet alene på batteriet så tipper jeg det kunne stått på kontinuerlig i flere år. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Er det mulig å slå av dette på noe vis? Hvorfor ønsker du det? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvorfor ønsker du det? Fordi han trodde at det trakk nevneverdig mye strøm. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå