EvilSeagull Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg kommer på en ting nå, og det er at GTA 5 er ufattelig dårlig når det gjelder avstander. Noe som ser ut som det er 10 meter unna fra en vinkel er gjerne 1000 meter fra en annen vinkel. Spesielt når man er i luften. Det gjelder spesielt fallskjerm, fly og hellikopter men også flyballong. Det gjelder også under vann. Både når man dykker og når man bruker ubåt (spesielt ubåt) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 At bilene forsvinner fra garasjen, at man bruker så ufattelig lang tid på å reise seg, etter å ha hoppet ut av bilen/ blitt påkjørt, at purken er så forbanna nøye i søkene sine og kommer inn i smug etc at det tar så lang tid før purken gir opp 1 Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Oppjagede/hysteriske karakterer. Men det er vel en del av den parodiske stilen og humoren i GTA-spillene. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 at det lagger som faen når man kjøre i sentrum, men det er vel mer ps3'en sin feil. politiet, skal ingenting for å få en stjerne.. slitsomt å styre med dem når man istedenfor skulle gjøre noe annet. 1 Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Når man får beskjeden "Lose the cops" under oppdrag. Blir maks stressa 1 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Skulle ønske dei la til litt fleire ting som surfebrett, skateboard, wingsuit osv. Fallskjerm "oppdraga" er kjedelege og generelt dårleg mtp freefall o.l. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Etter å ha spilt til og med første heist-oppdrag, så er det en ting som plager meg mer enn noe annet: skytingen. Det er nok av spill denne generasjon som har fått til dette på helt upåklagelig vis, men det føles alikevel som om GTA på nettopp dette er langt bak sin egen generasjon. Synes det er rart at de ikke har lagt mer fokus på dette, for jeg ser i alle fall at jeg er avhengig av GTAs svært behjelpelige autoaim for å klare å komme seg gjennom oppdrag. Dette ble tydelig ganske tidlig i spillet, da jeg under introoppdraget hverken så siktekornet eller følte at jeg hadde noe spesielt kontroll. Det meste av skyting går bra, men det føles alikevel ut som om det ikke har vært noe primært fokus under utviklingen. Jeg håper at de får tatt en ekstra god titt på dette innen PC-versjonen blir lansert. Endret 30. september 2013 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
teitur Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Dette ble tydelig ganske tidlig i spillet, da jeg under introoppdraget hverken så siktekornet eller følte at jeg hadde noe spesielt kontroll. Det meste av skyting går bra, men det føles alikevel ut som om det ikke har vært noe primært fokus under utviklingen. Jeg trodde de hadde tatt inn skytemekanikken fra Max Psyke (som jeg ikke har spilt, så jeg vet ikke). Anyway, har du skiftet til avansert sikte under innstillinger? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Ja det der er uberirriterende 1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hvorfor det egentlig? Det er jo din egen feil, når man trykker for tidlig. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Ikke akkurat det med trærne, men når man feks står inntil et gjerne og prøver å hoppe over, også faceplanter han i stedet for og bruker en halvtime på å komme seg opp 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) ^That. Hvorfor det egentlig? Det er jo din egen feil, når man trykker for tidlig. Pluss at når de faller så faller de som mongoer uten noe form for følelser eller bevisste bevegelser i kroppen. Er jo lov til å prøve å støtte seg selv og unngå å tryne som en dokke. Endret 29. september 2013 av RollsReus 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Psh slike ting er jo bagateller, det som irriterer meg mest er at antall fps kan telles på en hånd altfor ofte på PS3. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 1. Biler forsvinner. 2. Oppdrag hvor man skal sanke inn 30 objekter under vann. 3. Hvis man ønsker å forbedre poengsummen på et oppdrag via gamemenyen så må hele storymode loades etter at man er ferdig. Motiverer ikke akkurat til å drive med gjenspilling av oppdrag. 4. Synes storyen er svak etter å ha spilt ferdig spillet. Det var kult å spille og alt det der, men føler det kunne vært gjort mye bedre. Virker som at de ikke helt har bestemt seg for om de skulle gå for en tullete eller seriøs stil. 5. "Vanskelig" å tjene penger, hvis man ser bort i fra Lester oppdragene og aksjemarkedet. 6. Skulle vært mulig å gjøre egne heist etter at hovedhistorien er ferdig. (Dette skjer jo i MP, men likevel) 7. Skulle ønske de var mer sparsomme med å dele ut våpen. Fikk ingen følelse av progressjon da alle våpnene så og si har like stats i sin respektive gruppe. 8. Skulle vært flere Heists i hovedhistorien. Dette er i bunn og grunn småprik, men satt sammen så er ikke GTA 5 er 10/10 spill. Langt derfra igrunn. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det som irriterer mest er eiendomsbiten. Er jo8 ganske meningsløst å kjøpe eiendom. Inntekten er for lav til at det lønner seg og oppdragene er for generiske. Skulle heller vært slik at man fikk noen oppdrag pr eiendom som gjorde inntjeningen bedre. 1 Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg irritert overt at lyktestolper fortsatt er like lette å meie ned, det er bare så vidt at det sinker deg litt, mens en liten hekk sender deg hodestups gjennom frontruta om du treffer den hardt nok. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg irritert overt at lyktestolper fortsatt er like lette å meie ned, det er bare så vidt at det sinker deg litt, mens en liten hekk sender deg hodestups gjennom frontruta om du treffer den hardt nok. Volleyballnettet ved stranden er tydeligvis laget av titan eller noe. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Eneste som kan irritere meg iblant er at noen av de lave hekkene går det fint å løpe eller kjøre gjennom, mens en helt lik en et annet sted kan være laget av tyskerstål Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 At enkelte ting er uknuselig, andre ting faller bare man ser på det. Vanskelig med bil noen ganger, når man f.eks skal inn ett sted vet man aldri om gjerdet er av titan eller plast. Det samme gjelder "tilfeldige" stolper, de fleste faller veldig fort, men noen står bom fast. At man har råd til å kjøpe eiendommer når spillet er over og man ikke trenger de. At man må spille riktig for å ha råd til eiendommene når spillet er ferdig, spiller man feil er man "blakk" når man er ferdig. At man ikke kan bytte bilen man "eier", altså, den man alltid har tilgjengelig. At GPS`en ikke viser veien til dit man skal når det er aktivitet/butikk osv. Setter du den til strippebule midt inni ett kvartal, så blir du sendt til andre side av kvartalet og må leite etter inngangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå