quantum Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Tar over et døgn å få fulladet, ser jeg netflix med laderen koblet til holder den ikke tritt, men lades langsomt ut isteden. Innkjøpt på forsommeren, kan ikke huske å ha hatt samme problem før oppgraderingen til iOS 7. Noen som kjenner igjen problemet? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Har et lignende problem med min iPad 4. Den lader ekstremt tregt, og batteriet varer også veldig kort. Har prøvd forskjellige strømforsyninger, ingenting hjelper. Så vurderer å sende den inn på service. Dette var både før og etter iOS 7 oppdateringen. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Se at det står 10 watt på laderen, og at du ikke har blandet den med en iPhone-lader, men ja - det tar lang tid.. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Før ladet min fra 0 til 100% på 5 timer hvis jeg ikke bruker den, nå tar det fort 12 timer. 12W lader her, forresten. Virker som at batteriet begynner å bli dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Bytt ledning først, kan være skade på den. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. november 2013 Rapporter Del Skrevet 17. november 2013 Min iPad "stopper å lade" om jeg bruker den samtidig. Den stod på 20% i de to timene jeg brukte den i går... Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Hvor sterk er laderen? Normal lading skal ligge i intervallet 0,28 - 0,7 C, som med iPad 2's batteri på 6930 mAh blir fra 1,9 - 4,8 Ampere. Går man under dette bruker man unormalt lang tid pluss at normal bruk lett kan sabotere ladingen fullstendig. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Laderen jeg brukte var den nye som brukes til iPad Air, på 12W/2.4 ampere Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Hvor sterk er laderen? Normal lading skal ligge i intervallet 0,28 - 0,7 C, som med iPad 2's batteri på 6930 mAh blir fra 1,9 - 4,8 Ampere. Går man under dette bruker man unormalt lang tid pluss at normal bruk lett kan sabotere ladingen fullstendig. Hva i alle dager snakker du om? Den lader ikke med nesten 5 ampere. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Prøvd annen lader? Har selv opplevd at en lader plutselig mister nesten all effekt Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Hva i alle dager snakker du om? Den lader ikke med nesten 5 ampere. Nei, den gjør jo ikke det. Det jeg skriver handler om hva som er sunt for batteriet. Et 7 Ah batteri kan fint lades med 5 A uten å bli degradert. Det er verd å vite dersom man skal kjøpe en ekstra lader. Du kan lese her: http://www.powerstream.com/li.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå