JadedGamer Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Ser frem til å se hva du kan få ut av de ganske så varierte fasadene i Barcode med det objektivet Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Har egentlig bare å si det samme som sist, her renner det inn med blinkskudd. Aller tøffest av de siste syns jeg høstløvet er, med bygningene rundt, løvet i midten, i perfekt høstlys. Flott! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Du fortsetter å imponere. Jeg sliter med å finne motiver, men tror ditt objektiv setter ting i et annet perspektiv . Du er flink til å finne motiver som passer til objektivet. Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Sandelig mange tøffe bilder her, både Postgirobygget og statoil x 2 er to favoritter siden sist jeg kikket innom. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) 20. Oktober Tjuvholmen slutter brått Var veldig i tvil om hva jeg skulle velge fra turen til Tjuvholmen med Tom. Nesten så valget falt på samme motiv som det han presenterte fra denne dagen. Det ville uansett blitt en smule forskjellig billedvinkel. I stedet har jeg begått noe jeg vanligvis aldri gjør, dvs. la et objekt i et s/h-bilde bevare fargene. Lover å ikke gjenta akkurat det. Man kan si hva man vil om Tjuvholmen, men linselus har de. Endret 21. oktober 2013 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 polljen: Takker så mye. JorunT: Vel, vel. Takk for rosende ord i alle fall. JadedGamer: Tja. Selv om Barcode i seg selv er variert, så blir det nok i så fall mye gjentakelser av samme tema. Jan R. Halvorsen: Takk for det. Jeg måtte vente en del dager før lyset var slik jeg ville ha det. BjørnÅgeS: Takk, det blir vel slik at man faller litt inn i den modus som objektivet dytter deg mot. Jeg kan forsikre om at jeg også sliter med motiver. Spesielt nå som en del type motiver allerede er benyttet. rbsol: Takk. Det er også av de jeg selv liker. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det må nesten være et bilde på uendeligheten...... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det må nesten være et bilde på uendeligheten...... Og spoilerbildet er et bilde av elendigheten Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 RandiA: Kanskje, det ser i alle fall uendelig langt ut til Nesodden. Og spoilerbildet er et bilde av elendigheten He, he. Tok sjansen på å smelle ut dette. Syntes det var litt morsomt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 21. Oktober På bussen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) He, he. Tok sjansen på å smelle ut dette. Syntes det var litt morsomt. Helt fint - det er morsomt edit: Og der dukket det opp en klinkekule! Den ble stilig. Endret 21. oktober 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Evenseth: Det var faktisk god plass til meg, jeg sto helt oppreist med kameraet til værs. Nå sto jeg i en sterk helning, så kameraet var allikevel lavt i forhold til trærne. Takk for kommentar.Oi, du verden! Trodde du måtte ha kameraet nesten helt nede på bakken, men tok altså feil... 20. Oktober Tjuvholmen slutter brått ... men her da - hvor har du gjort av deg her?! Veldig skremmende perspektiv, når man liksom ser "fremsiden" av brygga. Føler at jeg faller! Man kan si hva man vil om Tjuvholmen, men linselus har de.Jeg lurer litt på hva slags kamerabag han har, han linselusa med blå jakke? Den så litt kul ut Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Utrolig flott bildet ditt fra Tjuvholmen, mye fine detaljer, særlig den veggen som smyger seg rundt kanten til høyre og bråsropper. Den røde pårikken over ien var jo et takknemlig innslag. Jeg hadde aldri trodd at dette rare objrektivet ditt kunne brukes til bussinteriør, men jammen gikk ikke det oss, gir et passe kaotisk inntrykk. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Gårsdagens bilde var det fart over, ellers kjente jeg et sug mot bryggekanten på den 20. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hm. Bildene så langt har overbevist meg at fiskeøyne kan benyttes til mer en njeg trodde var mulig. Jeg har ikke blitt sjøsyk en eneste gang slik jeg har blitt av andres fiskebilder - og det skyldes helt sikkert fotografen - det er jeg sikker på. Godt jobba, k.n.b. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Etter å ha gått gjennom siste ukes bilder, så har jeg mer og mer lyst på objektivet ditt. Likte særlig den 18 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) 22. Oktober X Beklager, det er travelt om dagen så jeg får knapt nok holdt meg oppdatert i egen og andres tråder. Men jeg har tatt bilder i det minste... Endret 23. oktober 2013 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 tomsi42: Takker, det blir litt klinkekuletendenser innimellom med dette objektivet. RandiA: Mange takk. Evenseth: Hvor jeg har gjort av meg? Ja, det kan du saktens spørre om. Hadde neppe turt å ta dette bildet om ikke Tom hadde stått klar med livbøye. Måtte få beina så langt bak jeg kunne, og var nær ved å gå på snørra uti. Den andre linselusa er aktiv her på forumet, så det er mulig å spørre om den kamerabagen. JorunT: Ja, det var litt kaos både innenfor og utenfor bussen. Takk for kommentar til begge bildene. MotoG: Jo takk, jeg kjente suget i overkant selv. Mr. Sanders: Takk for flotte ord. Må se om jeg kan få gjort noe med denne katastrofale mangelen på sjøsyke. FunFact: Takk for det. Bildet den 18. er jo et bilde man bare får tatt med fisheye. Men jeg må advare om at dette ikke akkurat er et typisk allround-objektiv, hvis kjøpelysten skulle ramme for hardt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 23. Oktober Statoil II Kunne ikke gi meg så fort med dette bygget. Her ble nok mine eskapader behørlig registrert av overvåkningskameraene oppe på veggen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå