FunFact Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Dagens bilde gjprde seg veldig bra i svart/hvitt. For all del, fargene var klare og fine, men det tilfører bilde en annen stemning av konverteringen. Bra jobbet nok en gang! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 5.Oktober...Upps - der blir man skikkelig sugd inn i det våte ja. Du har bra taket på det objektivet der ser det ut til.... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 5. oktober, jeg trodde først det var en elv, og lurte på hvordan kumlokket hadde havnet der. Sorthvitt absolutt det beste her, i mine øyne. PS. du skal ikke se bort i fra at jeg en gang tar i mot tilbudet om å prøve dette objektivet ditt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 6. Oktober Ved Bogstadvannet Så fikk jeg endelig tatt bilde av føttene... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Takker for nye kommentarer fra FunFact, RandiA og JorunT. Registrerer at dere er enige i bruken av sort/hvitt. Syntes det understreket det våte i alle fall. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Et stilig selvportrett av det noe uvanlige slaget, nydelig gjennomført. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Der kom endelig beina, ja! Skal jeg pirke litt, så virker det som om bildet kunne vært rotert ca 1 grad mot venstre. Men et artig bilde, absolutt! Du får til en passe dimensjonering mellom himmel og vann, og vann og brygge. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Veldig stilig bilde, liker att du har fått med treene rundt hele vannet. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Spenstig utfordring. Du behersker fiskeøyet bra. Favoritter hittil er skulpturen, 3. oktober og dagens fra Bogstadvannet. Liker komposisjonen her, hvor du akkurat har fått med horisonten. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 6.Oktober overgår visst alle - helt fantastisk, - hva du finner på. Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Fantastiske bilder, jeg liker sort/hvitt versjonen av 5.oktober best så langt. Spennende dette. Lenke til kommentar
Svolsen Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 6 oktober er best til nå. Gleder meg til å se hva mer du kommer med. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Likte godt "åpen sphere", interessent objektiv som gir en stor utfordring i å komponere godt. Synes du løser det bra til nå. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Hva skal man si, jeg var imponert over valget av brennvidde sist oktoberfest, og kan nok leke med tanken på å velge 300mm selv til en oktoberfest, men dette tror jeg ikke jeg hadde gitt meg ut på. Min favoritt så langt er 5.oktober bildet, antageligvis fordi de krumme sugende perspektiviske linjene og det runde kumlokket funker så bra inne den uungåelige svarte runde ramma som jeg må innrømme at jeg ikke liker. Endret 6. oktober 2013 av twoeyes Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 ....prøvde meg med 21mm i fjor og fikk da en ubendig trang til hele tiden å peke kameraet rett opp med påfølgende kink i nakken. Med 8mm hadde jeg garantert gjort det samme. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Godt å se at du nok en gang har valgt et enkelt objektiv i denne festen Åpen sfære er direkte lekker og kler kunstverket. Synes vått gjør seg best i s/h og det er helt greit at beina ble med i bildet av den store brygga du hadde funnet deg Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) 06 følger opp de øvrige. Herlig "utsnitt" (for utsnitt er vel nesten feil ord...) og skygge av fotografen. Ser litt ut som en Monster(inc)logo. Endret 7. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
bjeks Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Så kule bilder! Særlig nr. 3. er jeg imponert av. Fikk selv et Samyang 8 mm DX i julegave i fjor, men har ikke fått noe særlig ut av det (riktignok dx på d300 som gir bildevinkel a la 12 mm, men likevel. Men det du ¨har lagt ut her inspirerer meg til å utforske ekstrem vidvinkel mer framover! Stå på! Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Veldig morsomt å se en fest med dette objektivet. Synes du løser oppgaven meget godt Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Litt av en utfordring du har tatt for deg! Spennende bilder, spesielt 2, 3 og 5 liker jeg, med "Åpen sfære" som absolutt høydepunkt! Der stemmer alt i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå