tasmia Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) heeei Endret 30. september 2013 av tasmia Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hei, har sett gjennom teksten din og rettet en del feil.Det som er markert rødt er feil(bortsett fra den setningen som var rød fra før av), det som står i blått i parentes bak det røde er riktig måte å skrive ordet på.De grønne ordene kan du bare se på, det er ikke direkte feil men det kunne blitt formulert på en annen måte.Se kommentarene i teksten(vedlegg) nyhetsartikkel - piken med svovelstikkene.docx Lenke til kommentar
tasmia Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 tuuusen takk for hjelpen, den trengte jeg:) ved jul har jeg enda en nynorsk innlevering, kanskje du kan hjelpe meg med den:) (bare hvis du vil) Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Bare hyggelig Vi får se, kan sikkert hjelpe deg hvis jeg ikke har for mye innleveringer, prøver, tentamener osv. Det kommer helt an på mengden arbeid Er litt nysgjerrig på hva du får på denne oppgaven... Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Forresten, jeg anbefaler deg nettsiden lexin.no. Der kan du skrive inn ord på bokmål og få oversettelse m/ bøying av verb og substantiv. Anbefaler den på det sterkeste, den vil hjelpe deg mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg