Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

STORE flash problemer på laptop... kan man fikse det..?

Anbefalte innlegg

forsøker å spille noen flash-spill, men du verden som ALT lagger da.. noe helt sinnsykt også! men i blant fungerer den helt finfint, men for det meste så lagger det noe helt grusomt, selv på lav kvalitet og slikt. youtube, vgtv, flash-spill... lagger for det meste...

har forsøkt å avinstallere adobe flash og installere nyeste også har jeg oppdatert driverne. hvordan fungerer "enable hardware acceleration"? når jeg skrur den på/av, må jeg restarte siden eller må jeg restarte hele browseren?

skal dog sies at jeg kjører windows xp sp3, men har det SÅ mye å si altså..?

andre specs: Toshiba T2250, GeForce Go 7600, 1.73GHz

er det noe jeg kan endre i NVIDIA-kontrollpanelet, kanskje?

takk for hjelpa på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Adobe flash er cpu intensivt. Ikke topp spekket kraftig cpu og det meste lægger.

Det ser du jo bare på cpu graph i taskmanager når du åpner en avis side med mye flash baserte reklame.

Mange misliker jo nettopp adobe flash pga dette.

Apple har jo også gått til det skrittet å droppe flash støtte i sine ipad og iphones for å ikke ofre brukeropplevelsen . Og google kom etter .

Maskinvare akselerasjon er at adobe flash tar ibruk grafikk kortet sin gpu , og det må lastes pånytt for å veksle inn/ut denne konfigurasjonen . Du må da restarte nettleseren .

Foreslår ag med såpass svak cpu og grafikk løsning at du passer på å stenge ned intensive bakgrunns oppgaver.

Sikker det som er skjedd de gangene det cår skikkelig dårlig.

Bruk taskmanager.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...