PanzerLoco Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 I dei 3 kampane Fellaini har spelt så langt har eg ikkje sett EN einaste brukbar ting som forsvarer en prislapp på over 2-3£ mill pund..... kanskje etter neste sesong vil han bli stempla som verste kjøp i United historien. Sjølv Bebe går han i en høg gang i det han har vist så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Fint. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Five Moyes years! 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Helt latterlig dette laget for tiden. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Og vi er tittelutforder? Jeg ler. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Håper for Moyes skyld at Kagawa er skadet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Og vi er tittelutforder? Jeg ler. Jeg også. Dere vinner ligaen soleklart. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Ikke ofte at jeg er fornøyd med at Jonas Olsson vinner kamp kamp, men i dag var det helt ok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Likte at Rooney var mer interessert i å vasle om Nani-dive enn kampen. Hadde han gitt beng i å veie med hendene som ei gås hadde han fått en solid målsjanse. Prioriteringer! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Het latterlig, Moyes. Støtter Moyes, men jeg er jævla kritisk til hvem han setter opp i startoppstillingen. ANDERSON?! HERREGUD. Tottenham og Chelsea får bare 1 poeng, mens oljelaget taper mot Villa. Likevel klarer vi faen ikke å slå jævla Bromwich og utnytte andre lags poengtap. Leste den artikkelen på United.no om de relativt lette kampene fremover hvor vi burde ende opp med alle 15 poengene, og minimum 13. Her er allerede 3 poeng flushet ned i dass. 12 poeng igjen da. Og forsvaret? Hva slags instrukser fikk de? Rygg i all evighet? Dette var noe av det verste jeg har sett på lang tid. De la jo faen ikke press på WBA når de hadde ballen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jupp. Er nødt til å bli en skrell!! ..... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Forstår heller ikke hvordan Fellaini klarte å sette seg selv i offside. Han går heller ikke opp i dueller...men lurer fortsatt på hvorfor vi startet med ANDERSON?! Cleverley er bedre enn ham. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 "For første gang siden 1978 vant West Bromwich på Old Trafford. " Det tok Moyes en kamp å fikse på det Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Likte at Rooney var mer interessert i å vasle om Nani-dive enn kampen. Hadde han gitt beng i å veie med hendene som ei gås hadde han fått en solid målsjanse. Prioriteringer! Riktig! Helt latterlig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Tja - Rio? Fortsatt helt ute av det. Dras bort på første målet - kommer ikke opp i press på andre målet, taper noen dueller som gir sinsyke sjanser i mot. Büttner er elendig, og får etterhvert gå upresset på venstrekanten, fordi han knapt nok treffer innenfor 16m på innleggene sine. Fellaini gjør en dårligere figur enn Anderson, mannen deler av United-fansen elsker å hate. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Forstår heller ikke hvordan Fellaini klarte å sette seg selv i offside. Han går heller ikke opp i dueller...men lurer fortsatt på hvorfor vi startet med ANDERSON?! Cleverley er bedre enn ham. Mariekjeksen vår er ute med skade.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Dette understreker hvor elendig prestasjonen til Liverpool i midtuka var. Skjerpings! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Nei, Liverpool klarte seg greit. En middelhavsfarer taper mot en middelhavsfarer på bortebane. Ingenting i veien med det. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Mariekjeksen vår er ute med skade.. Burde ha hatt Marylandkjeksen på benken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå