geekfreak Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Tappen på lokket foran blekkpatronene er brukket slik at lokket ikke fester seg når jeg prøver å lukke det igjen. Og da får jeg hele tiden en feilmelding på displayet om at jeg må lukke lokket før jeg kan starte å skrive ut. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Mulig å kjøpe nytt deksel? Printeren er en HP Officejet PRO L7590. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Den tappen trykker nok mot en bryter, så hvis du får satt noe som ligner på tappen i størrelse i hullet der tappen skal sitte, så bør den tro lokket er lukket. Prøv gjerne med noe langt, slik at du ikke setter fast gjenstander i hullet som du ikke får ut. Å kjøpe kun lokket tror jeg blir vanskelig, men sjekk gjerne eBay. Du kan også dra innom din nærmeste el-retur og se om det kan ligge noe der. Vær obs på at flere steder regner dem det som tyveri å ta ting fra el-retur, så spør gjerne først. Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Takk for tipset Jeg fikk gjort et kirurgisk inngrep på skriveren og teipet fast den mekanismen som "låser lokket". Så det holder foreløpig med duck tape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå