Skogslik Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg skulle kose meg med Silent Hill 2 på PS2en min her en kveld, men da jeg kom til første save point så får jeg denen meldingen når jeg saver: ''Savefile corrupt'' eller noe i den duren. Er det memory cardet som er dass? Nå er dette et memory card kjøpt fra deleaxtreme, altså uorginalt. Har ligget ubrukt her i over et år og har ikke prøvd det før nå. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Høres ut som om det kan være minnekortet det er noe galt med. Prøv med et annet om du har, eller lån fra en venn så finner du fort ut om det er minnekortet eller ikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Har ingen andre, men skal skal låne fra en venn og teste. Handlet uansett nytt orginalt fra ebay nå. Endret 28. september 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Sikkert noe galt med minnekortet, kompis. Lån av en kompis til du får et nytt. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Åh.... Misunner deg muligheten til å spille SH2.... Spillet med tidenes beste skrekk, beste stemning og beste historie.... Selv har jeg det bare på ps2-en men jeg mangler en god, gammel crt(?)-tv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) . Endret 29. september 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå