balder Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Eg vurderer å kjøpe ein brukt PS Vita for kr. 1000 med 4 spill, 4 gb minne og veske. Er det ei bra spillemaskin? Ser at det er nokre spill som eg har kjøpt til PS 3 og da følger det med gratis Vita spill i samme kategori. Stemmer dette? Er det noen som har cracket denne maskinen? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Nå blir jo den oppgraderte Vita sluppet om litt over en uke, men når den blir tilgjengelig her til lands gjenstår å se. Selv om du kanskje får en bra pris for den gamle modellen i dag, ville jeg personlig ventet. Den blir tynnere, lettere, får bedre skjerm, innebygget minne som standard, mer universell ladekabel, og (hvis det er noe du vektlegger) kommer i forskjellige farger. Og ja, den har blitt delvis jailbreaket, men det ser ikke ut som om det er verdt å gjøre det per idag. Lenke til kommentar
balder Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Blir det kraftigere prosessor også? Kva pris blir det på den nye? Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Det er ikkje store forskjellane, OLED skjermen vert bytta ut med ein av LCD, den vert noko lettare/tynnare og får 1GB internt lagringsminne. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Den nye modellen har vel dårligere skjerm? LCD mot OLED? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Lite vits å vente på nye vita versjonen når den viktigste delen av den, nemlig skjermen, blir dårligere. Men 4GB blir fort lite hvis du kjøper cross buy spill på ps3 (spill der du får en gratis vita versjon på kjøpet). Lenke til kommentar
balder Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Men da er det vel lurt å kjøpe denne PS Vitaen til kr. 1000 med 4 spill og 4 gb minne + veske. Minne kan eg jo kjøpe meir av seinare? Lenke til kommentar
balder Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Ein ting til. Den PSP som kom ut første gongen og den i dag før slim utg. Er det nokon forandringer her? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det er ikke noe spesielt dårlig kjøp. En ny Vita koster rundt 1500 kr uten spill, og vil dessuten støtte remote play for PS4. Det er dessuten flere som sier at den nye utgaven av Vita har en dårligere skjerm enn den gamle. Lenke til kommentar
balder Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Når det er integrert minne på 1 gb minne på den nye har vel ingenting å sei viss ein kjøper minne i tillegg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 1 GB er ingenting. Ikke 4 GB heller. Lenke til kommentar
balder Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Kan eg bruke psp vitaen til ein ekstra kontroller? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Vita er en flott liten konsoll, som godt kunne hatt noen flere, gode titler. Men dersom den du har fått tilbud på er pent brukt, og spillene er av noenlunde god kvalitet så kan prisen virke helt ok. Minnet bør du uansett oppgradere til 32 GB. Dersom du ikke har PS+ så bør du vurdere det siden du der månedlig får 1-2 spill du kan laste ned så lenge du abonnerer på tjenesten. Jeg ville ikke ha ventet på den nye, da skjermen på VITA (oled) er helt konge. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kan eg bruke psp vitaen til ein ekstra kontroller? Du kan bruke den som kontroller når du streamer spill fra PS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå