Gå til innhold

Brukt PS Vita, er det lurt å kjøpe?

balder

Anbefalte innlegg

Eg vurderer å kjøpe ein brukt PS Vita for kr. 1000 med 4 spill, 4 gb minne og veske. Er det ei bra spillemaskin?

Ser at det er nokre spill som eg har kjøpt til PS 3 og da følger det med gratis Vita spill i samme kategori. Stemmer dette?

Er det noen som har cracket denne maskinen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå blir jo den oppgraderte Vita sluppet om litt over en uke, men når den blir tilgjengelig her til lands gjenstår å se. Selv om du kanskje får en bra pris for den gamle modellen i dag, ville jeg personlig ventet. Den blir tynnere, lettere, får bedre skjerm, innebygget minne som standard, mer universell ladekabel, og (hvis det er noe du vektlegger) kommer i forskjellige farger.

Og ja, den har blitt delvis jailbreaket, men det ser ikke ut som om det er verdt å gjøre det per idag.

Lenke til kommentar

Vita er en flott liten konsoll, som godt kunne hatt noen flere, gode titler.

Men dersom den du har fått tilbud på er pent brukt, og spillene er av noenlunde god kvalitet så kan prisen virke helt ok. Minnet bør du uansett oppgradere til 32 GB.

Dersom du ikke har PS+ så bør du vurdere det siden du der månedlig får 1-2 spill du kan laste ned så lenge du abonnerer på tjenesten.

Jeg ville ikke ha ventet på den nye, da skjermen på VITA (oled) er helt konge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...