EvilSeagull Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jenter og damer som sitter i kassa i butikk synes jeg virker hyggelige. Gutter som sitter i kassa gir hverken blikkontakt eller smil. Ofte sier de ikke hei engang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Fordi jenter og damer er bedre enn gutter og menn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jo det vet du. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Fordi jenter og damer er bedre enn gutter og menn. Når det gjelder folkeskikk i kassa så har du nok rett Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Gutta på den lokale Prixen fremstår da som både blide og hyggelige. Hilser og smiler og det som er. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jenter og damer som sitter i kassa i butikk synes jeg virker hyggelige. Gutter som sitter i kassa gir hverken blikkontakt eller smil. Ofte sier de ikke hei engang. Samma det vel ! Bare så lenge de gjør jobben sin og ikke slacker unna. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Når eg sitter i kassa ser eg ingen grunn til å sitte der som ein mongo smilande tulling. Eg helser på folk hyggelig og oppfører meg med folkeskikk, men utover det ser eg ikkje kvifor folk skal kreve at eg smiler når eg så absolutt ikkje har grunn for det. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Tjah, vil si forskjellen er større fra butikk til butikk enn mellom gutter og jenter. På den lokale kiwi-en, så er personalet veldig hyggelige. Rema er fullt av folk som gir faen, er utslitte og har konstant en dårlig dag. De andre butikkene er sånn midt på treet. Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 28. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 28. september 2013 Det er fordi menn er ment for større ting her i livet mens jentene har nådd toppen av karrieren sin. 32 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Her i bygda er det følgende:Rema: Blide og hyggelige alle sammen, ikke minst hjelpsomme.Meny: Samme her.Kiwi: De fleste er blide og hyggelige.Prix: Aner ikke, er veldig sjeldent der. Endret 28. september 2013 av Malmern Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Samma det vel ! Bare så lenge de gjør jobben sin og ikke slacker unna. Om du syns det er ok at folk ikke viser deg respekt så fint for deg Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Så et påklistret smil er det samme som respekt? 9 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Når eg sitter i kassa ser eg ingen grunn til å sitte der som ein mongo smilande tulling. Eg helser på folk hyggelig og oppfører meg med folkeskikk, men utover det ser eg ikkje kvifor folk skal kreve at eg smiler når eg så absolutt ikkje har grunn for det. Folk som smiler og er hyggelige er ikke mongoer og smilende tullinger. Om sjefen din hadde lest det du skriver nå så hadde han bedt deg om å ta deg kraftig sammen Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Så et påklistret smil er det samme som respekt? nå er du barnslig Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Folk som smiler og er hyggelige er ikke mongoer og smilende tullinger. Om sjefen din hadde lest det du skriver nå så hadde han bedt deg om å ta deg kraftig sammen Kvifor i all verden vil folk at eg skal smile falskt til dei? Altså, grunnen til at du vil at eg skal smile til deg er at eg er positivt innstilt til deg, og når eg oppfører meg med folkeskikk og helser viser eg jo det. Eg trenger jo ikkje å smile når eg ikkje føler meg glad når eg sitter i kassen, trenger eg? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg ser sjeldent folk som smiler noe i kasser, men det bryr meg sjeldent. .Jeg ville vel vist mindre folkeskikk om jeg nærmest tok kvelertak på stakkaren bak kassa og tvunget han til å smile et ordentlig smil. Smiler du til de bak kassen når du skal betale? 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Kvifor i all verden vil folk at eg skal smile falskt til dei? Altså, grunnen til at du vil at eg skal smile til deg er at eg er positivt innstilt til deg, og når eg oppfører meg med folkeskikk og helser viser eg jo det. Eg trenger jo ikkje å smile når eg ikkje føler meg glad når eg sitter i kassen, trenger eg? Smiler du etter beste evne så er det ingenting å si på det. Men det er klart at om man er lei seg så er det ikke så kjekt og da må det være lov å få slippe. Det er lov å ha en dårlig dag og 3. Men å gå rundt på jobb å se sur ut dag ut og dag inn er utrivelig for både de andre ansatte og for kundene. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Jeg ser sjeldent folk som smiler noe i kasser, men det bryr meg sjeldent. .Jeg ville vel vist mindre folkeskikk om jeg nærmest tok kvelertak på stakkaren bak kassa og tvunget han til å smile et ordentlig smil. Smiler du til de bak kassen når du skal betale? Ja det gjør jeg alltid. Selv når jeg er travel sliten eller i dårlig humør Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Brannfakkel: Folk som ikke møter opp blide og serviceinnstilte på jobb burde finne seg noe helt annet å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå