Gå til innhold

Hvorfor ser gutter som jobber i kassa så sure ut?

EvilSeagull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Når eg sitter i kassa ser eg ingen grunn til å sitte der som ein mongo smilande tulling. Eg helser på folk hyggelig og oppfører meg med folkeskikk, men utover det ser eg ikkje kvifor folk skal kreve at eg smiler når eg så absolutt ikkje har grunn for det.

Lenke til kommentar

Når eg sitter i kassa ser eg ingen grunn til å sitte der som ein mongo smilande tulling. Eg helser på folk hyggelig og oppfører meg med folkeskikk, men utover det ser eg ikkje kvifor folk skal kreve at eg smiler når eg så absolutt ikkje har grunn for det.

Folk som smiler og er hyggelige er ikke mongoer og smilende tullinger. Om sjefen din hadde lest det du skriver nå så hadde han bedt deg om å ta deg kraftig sammen

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Folk som smiler og er hyggelige er ikke mongoer og smilende tullinger. Om sjefen din hadde lest det du skriver nå så hadde han bedt deg om å ta deg kraftig sammen

Kvifor i all verden vil folk at eg skal smile falskt til dei? Altså, grunnen til at du vil at eg skal smile til deg er at eg er positivt innstilt til deg, og når eg oppfører meg med folkeskikk og helser viser eg jo det. Eg trenger jo ikkje å smile når eg ikkje føler meg glad når eg sitter i kassen, trenger eg?

Lenke til kommentar

Kvifor i all verden vil folk at eg skal smile falskt til dei? Altså, grunnen til at du vil at eg skal smile til deg er at eg er positivt innstilt til deg, og når eg oppfører meg med folkeskikk og helser viser eg jo det. Eg trenger jo ikkje å smile når eg ikkje føler meg glad når eg sitter i kassen, trenger eg?

Smiler du etter beste evne så er det ingenting å si på det. Men det er klart at om man er lei seg så er det ikke så kjekt og da må det være lov å få slippe. Det er lov å ha en dårlig dag og 3. Men å gå rundt på jobb å se sur ut dag ut og dag inn er utrivelig for både de andre ansatte og for kundene.

Lenke til kommentar

Jeg ser sjeldent folk som smiler noe i kasser, men det bryr meg sjeldent.

.Jeg ville vel vist mindre folkeskikk om jeg nærmest tok kvelertak på stakkaren bak kassa og tvunget han til å smile et ordentlig smil.

Smiler du til de bak kassen når du skal betale?

Ja det gjør jeg alltid. Selv når jeg er travel sliten eller i dårlig humør :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...