EvilSeagull Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg har faktisk opplevd det hver gang jeg spør de om noe eller prøver å hjelpe til med noe. De ser sure ut, svarer ikke, smiler ikke. De viser ingen form for takknemlighet når de får hjelp. De viser ingen respekt. Hvorfor er det slik? Muslimske menn jeg har truffet er stikk motsatte. De er blide, hyggelige og hjelpsomme Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Fra det jeg har fått med meg, så er du en mann. Muslimske kvinner liker ikke at tilfeldige menn oppsøker dem. Hvis mannen deres så dem prate med en annen mann, så hadde han blitt ekstremt sur Når de ønsker hjelp, så ønsker de at en kvinne skal hjelpe dem. Og de synes du skal spørre en mann når du trenger hjelp, ikke en muslimsk kvinne. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Noen muslimske damer er heller ikke særlig begeistret for kroppskontakt for eksempel ved å overlevere vekslepenger i en butikk. Men jeg har også møtte muslimske kvinner som er ekstremt hyggelige på tross av både hijab og slør så det er nok litt individuelt hvor ektremt tilbakeholden man er.. Men greit å ha et bedre-føre-var forhold til dette og behandle dem som du gjør med andre mennesker: gjensidig respekt. Endret 28. september 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Noen folk er rare, jeg tror ikke det har noe med religion å gjøre. 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kvinnene er i utgangspunktet normale, men mange bør holdt i ekstreme tøyler, og kan risikere å få et helvete hjemme ifølge samboer, som har ei tyrkisk venninne. Hun går visstnok normalt kledt hjemme i sexy klær, men må dekke seg til for å gå ut døren i tilfelle andre menn kan se henne. Og det er ikke hennes valg, men svigerfaren hennes valg. Jeg er glad jeg ikke lar meg undertrykke på den måten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Haha, for en gjeng. 5 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 allah ackbar haha har jeg rett eller??? if u cetch my drift.. 3 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 allah ackbar haha har jeg rett eller??? if u cetch my drift.. du ser utrolig skummel ut på bildet :o Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Det er fordi muslimske kvinner er ment for større ting her i livet, mens muslimske menn har nådd toppen av karrieren sin. 3 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Fra det jeg har fått med meg, så er du en mann. Muslimske kvinner liker ikke at tilfeldige menn oppsøker dem. Hvis mannen deres så dem prate med en annen mann, så hadde han blitt ekstremt sur Når de ønsker hjelp, så ønsker de at en kvinne skal hjelpe dem. Og de synes du skal spørre en mann når du trenger hjelp, ikke en muslimsk kvinne. Dette handler vel om at enkelte muslimske kvinner har blitt hjernevasket. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Aner ikke hvorfor, men har samme opplevelse selv. På butikken like ved der jeg bor, jobber det to muslimske jenter, og mens alle andre som jobber der stort sett er kjempehyggelige og kan slå av en prat, er disse såpass sure og inneslutta at det er påfallende. 1 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Aner ikke hvorfor, men har samme opplevelse selv. På butikken like ved der jeg bor, jobber det to muslimske jenter, og mens alle andre som jobber der stort sett er kjempehyggelige og kan slå av en prat, er disse såpass sure og inneslutta at det er påfallende. Nå har ikke jeg peiling på hvilken oppdragelse de får hjemmefra,men er det mulig at enkelte blir servert masse bullshit om hvordan etniske nordmenn tenker og er? Det vil jo forklare en del dårlig oppførsel,akkurat som enkelte etniske nordmenn blir servert den reneste hjernevasken hjemmefra og lærer av det,dessverre. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Har ingen anelse hva du snakker du om. Jeg har møtt slike folk, muslim eller ikke. Noen folk er rett og slett bare sånn. 1 Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har faktisk opplevd det hver gang jeg spør de om noe eller prøver å hjelpe til med noe. De ser sure ut, svarer ikke, smiler ikke. De viser ingen form for takknemlighet når de får hjelp. De viser ingen respekt. Hvorfor er det slik? Muslimske menn jeg har truffet er stikk motsatte. De er blide, hyggelige og hjelpsomme Tror det kan være fordi de ikke vil virke som om de er å få. Det er ikke som norske jenter om våren som kler seg i tre små trekanter for at gutta skal stirre. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Tror det kan være fordi de ikke vil virke som om de er å få. Det er ikke som norske jenter om våren som kler seg i tre små trekanter for at gutta skal stirre. De norske jentene kler seg lett men det ser jeg på som et pluss Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) De norske jentene kler seg lett men det ser jeg på som et pluss Ja på et vis kanskje, men har vanskelig for å ta dem seriøst. Blir mer som bruk og kast. Da vil nok de andre både ha større respekt og bli tatt mer seriøst av meg. Virker som om de har mer selvrespekt Endret 5. oktober 2013 av olsen_1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå