Gå til innhold

Hvorfor er muslimske damer så uhøflige?

EvilSeagull

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk opplevd det hver gang jeg spør de om noe eller prøver å hjelpe til med noe. De ser sure ut, svarer ikke, smiler ikke. De viser ingen form for takknemlighet når de får hjelp. De viser ingen respekt. Hvorfor er det slik?

Muslimske menn jeg har truffet er stikk motsatte. De er blide, hyggelige og hjelpsomme :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra det jeg har fått med meg, så er du en mann. Muslimske kvinner liker ikke at tilfeldige menn oppsøker dem. Hvis mannen deres så dem prate med en annen mann, så hadde han blitt ekstremt sur

Når de ønsker hjelp, så ønsker de at en kvinne skal hjelpe dem. Og de synes du skal spørre en mann når du trenger hjelp, ikke en muslimsk kvinne.

Lenke til kommentar

Noen muslimske damer er heller ikke særlig begeistret for kroppskontakt for eksempel ved å overlevere vekslepenger i en butikk.

Men jeg har også møtte muslimske kvinner som er ekstremt hyggelige på tross av både hijab og slør så det er nok litt individuelt hvor ektremt tilbakeholden man er.. Men greit å ha et bedre-føre-var forhold til dette og behandle dem som du gjør med andre mennesker: gjensidig respekt.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Kvinnene er i utgangspunktet normale, men mange bør holdt i ekstreme tøyler, og kan risikere å få et helvete hjemme ifølge samboer, som har ei tyrkisk venninne.

Hun går visstnok normalt kledt hjemme i sexy klær, men må dekke seg til for å gå ut døren i tilfelle andre menn kan se henne. Og det er ikke hennes valg, men svigerfaren hennes valg.

Jeg er glad jeg ikke lar meg undertrykke på den måten.

Lenke til kommentar

Fra det jeg har fått med meg, så er du en mann. Muslimske kvinner liker ikke at tilfeldige menn oppsøker dem. Hvis mannen deres så dem prate med en annen mann, så hadde han blitt ekstremt sur

Når de ønsker hjelp, så ønsker de at en kvinne skal hjelpe dem. Og de synes du skal spørre en mann når du trenger hjelp, ikke en muslimsk kvinne.

Dette handler vel om at enkelte muslimske kvinner har blitt hjernevasket.

Lenke til kommentar

Aner ikke hvorfor, men har samme opplevelse selv. På butikken like ved der jeg bor, jobber det to muslimske jenter, og mens alle andre som jobber der stort sett er kjempehyggelige og kan slå av en prat, er disse såpass sure og inneslutta at det er påfallende.

Nå har ikke jeg peiling på hvilken oppdragelse de får hjemmefra,men er det mulig at enkelte blir servert masse bullshit om hvordan etniske nordmenn tenker og er?

Det vil jo forklare en del dårlig oppførsel,akkurat som enkelte etniske nordmenn blir servert den reneste hjernevasken hjemmefra og lærer av det,dessverre.

:hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk opplevd det hver gang jeg spør de om noe eller prøver å hjelpe til med noe. De ser sure ut, svarer ikke, smiler ikke. De viser ingen form for takknemlighet når de får hjelp. De viser ingen respekt. Hvorfor er det slik?

Muslimske menn jeg har truffet er stikk motsatte. De er blide, hyggelige og hjelpsomme :)

Tror det kan være fordi de ikke vil virke som om de er å få. Det er ikke som norske jenter om våren som kler seg i tre små trekanter for at gutta skal stirre.

Lenke til kommentar

De norske jentene kler seg lett men det ser jeg på som et pluss :D

Ja på et vis kanskje, men har vanskelig for å ta dem seriøst. Blir mer som bruk og kast. Da vil nok de andre både ha større respekt og bli tatt mer seriøst av meg. Virker som om de har mer selvrespekt

Endret av olsen_1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...