Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Bestilte BF4 med China Rising for 35£ på ebay. Håper det blir opptur på teamplay med commander, og kanskje litt mer teamstruktur igjen. Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Er det snakk om release på wasteland? Eller beta? http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2/posts/544063 "Once the beta testing begins in October and once we have enough feedback from testing, we can evaluate where we?re at and set a new release date. By that stage, over ten thousand of our backers will have gotten to play the game with us. In the end, quality comes before everything and fortunately the backers have been in line with us to make sure we get it right." Så - tipper Wasteland 2 kommer et sted etter nyttår. Søren....det hadde jeg ikke fått med meg. Ja ja..da blir det vel desto bedre... Lenke til kommentar
TetchyOyvind Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Gleder meg virkelig til nye Batman. Veldig gode spill! Forresten, ser det er bilde av Joker over artikkelen. Døde ikke han i Arkham City? Jo, han døde i Arkham City. Arkham Origins utspiller seg før historien i Arkham Asylun, som var før City. Dermed får vi nok et gjennsyn med Jokeren Lenke til kommentar
Tyranisaur Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 I eit nytt trekk frå Nintendo blei Wind Waker gjort tilgjengeleg for nedlasting to veker før den offisielle lanseringa av butikkversjonen. Bare i Amerika. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Batman blir nok kos. Resten er det ikke så farlig med Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Beyond Two souls, Batman, Bf4 er bestilt! Har forsåvidt også bestilt AC: BF til pc, men er pc datoen spikret enda? Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Som pokemon trener hekt siden gold og silver kom ut (i snart 15år :o) gleder jeg meg vilt til pokemon x og y. Ser ut som om dette blir en skikkelig god generasjon pokemon spill :-D Lenke til kommentar
izihbo Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Battlefield 4...Herregud har ikke folk fått nok av denne genren enda?? Har du ikke sett gameplay videoene? :-O Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Mye skrot, men Rocksmith 2014 gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Holder fint med Pokemon X/Y for min del. Jeg kan vente med å kjøpe Batman til det havner på salg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Ser egentlig mer fram til Arkham Origins: Blackgate på 3DS enn hovedspillet. Blackgate er en Metroidvania-spin på Batman, med en struktur mer lik Arkham Asylum (men i 2d, eller "2.5d"). Så det blir bra. Likte ikke helt retningen Arkham City tok, så denne gangen er det en viss sjanse for at jeg rett og slett venter til Arkham Origins dukker opp på et eller annet uunngåelig -75% Steam-salg. ACIV lider samme skjebne - etter kjedsomhetsøvelsen som var AC3 er fullpris uaktuelt. Med BF4 (blir kjøpt av gammel vane, og jeg brukte plenty med tid på BF3 selv om jeg hadde noen innvendinger), Shadow Warrior og GTA V i tillegg til standardgreiene mine som Chivalry, Planetside og Diablo så har jeg nok å drive med framover. Wind Waker blir et kjekt gjensyn, da. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Gle dere til Beyond two souls. 2 voldscener som blir sensurerte pga nazistene i Tyskland.EU: 2 VoldscenerUS: NakenscenerDer blir ingen helt usensurerte versjoner av spillet.http://sceuncut.tumblr.com/post/62430932818/beyond-two-souls-october-2013-censored-in-the-euhttp://community.eu.playstation.com/t5/BEYOND-Two-Souls/WARNING-Beyond-Two-Souls-is-CENSORED-in-EU/td-p/19831953 Endret 30. september 2013 av Stormwolf Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Som pokemon trener hekt siden gold og silver kom ut (i snart 15år :o) gleder jeg meg vilt til pokemon x og y. Ser ut som om dette blir en skikkelig god generasjon pokemon spill :-D Gold og Silver? Spillte gult og tetris på den første gameboyen, ah gode tider. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Gleder meg sykt mye til BF4. Tror ikke jeg trenger å kjøpe noe annet spill enn det med det første. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ikkje at det er eit oktober spill. Men eg gleder meg noko enorm til Kindom hearts 3m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå